BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Oferty pracy Oferta: GŁÓWNY SPECJALISTA ds. księgowości, rozliczania projektów
drukuj drukuj

Oferta: GŁÓWNY SPECJALISTA ds. księgowości, rozliczania projektów

NazwaGŁÓWNY SPECJALISTA ds. księgowości, rozliczania projektów
StanowiskoGŁÓWNY SPECJALISTA ds. księgowości, rozliczania projektów
BranżaKsięgowość, podatki
Miejsce pracymałopolskie
Kraków
Rodzaj zatrudnieniaumowa o pracę
Opis ofertyPrezes Zarządu Galicyjskiej Fundacji „ Wsparcie, Integracja, Rozwój” poszukuje pracownika na umowę o pracę GŁÓWNY SPECJALISTA
ds. księgowości, rozliczania projektów

Zakres czynności Głównego Specjalisty fundacji obejmuje przede wszystkim prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości (w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych), ale także obsługę rozliczeń podatkowych, spraw kadrowo-płacowych, nadzór nad obiegiem dokumentów, oraz doradztwo finansowe i wsparcie zarządcze.

Kluczowe obowiązki Głównego Specjalisty w fundacji:
1.Prowadzenie ksiąg rachunkowych:
Odpowiedzialność za prawidłowe ewidencjonowanie wszystkich operacji finansowych fundacji, zgodnie z zasadami ustawy o rachunkowości.
2.Sporządzanie sprawozdań finansowych:
Opracowywanie i przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych raportów.
3.Rozliczenia podatkowe:
Prowadzenie wszystkich spraw związanych z rozliczeniami podatkowymi fundacji, w tym składanie deklaracji do urzędów.
4.Nadzór nad dokumentacją:
Zapewnienie prawidłowego obiegu, przechowywania i archiwizowania dokumentów księgowych i finansowych.
5.Obsługa kadrowo-płacowa:
Główny specjalista jest również odpowiedzialny za obsługę spraw kadrowo-płacowych.
6.Kontrola finansowa:
Prowadzenie kontroli wstępnej, bieżącej i następnej operacji gospodarczych i finansowych fundacji.
7.Wsparcie zarządcze:
Dostarczanie danych potrzebnych do tworzenia strategii i planów operacyjnych, a także doradzanie w sprawach finansowych i zarządzaniu ryzykiem.
8.Współpraca z organami kontrolnymi:
Przygotowywanie i dostarczanie dokumentacji oraz danych dla potrzeb organów nadzorczych, a także wsparcie w audycie zewnętrznym.
9.Prowadzenie gospodarki finansowej:
Zarządzanie finansami fundacji zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym kontrola przepływów środków pieniężnych.

Zakres obowiązków Głównego Specjalisty w kontekście pisania i rozliczania projektów obejmuje przygotowywanie dokumentacji finansowej, składanie wniosków/ sprawozdań o płatność w generatorach, nadzór nad zgodnością wydatków z przepisami, kontakt z instytucjami finansującymi, prowadzenie korespondencji, oraz udział w kontrolach projektów.

Zakres obowiązków:
10. Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania
11. Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników,
12.Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem
13.Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych
14.Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowe
15.Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
16.Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania o środki.

Nasze wymagania:
1.Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich),
2.Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania),
3.Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
4.Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE, PFRON, inne i/lub w aplikowaniu o środki (minimum 2 lata pracy w dziedzinie),
5.Opracowywanie i sporządzanie umów cywilno – prawnych oraz aneksów na realizację zadań finansowanych,
6.Opracowywanie i aktualizowanie wniosków i regulaminów dotyczących zadań finansowanych ze środków PFRON,
7.Rozliczanie wniosków o przekazanie środków finansowych na indywidualne konta sprzedawcy w ramach realizowanych zadań PFRON,
8.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym przedstawianych faktur przez wnioskodawców do rozliczenia,
9.Sporządzanie pism o wysokości przyznanego dofinansowania w ramach realizowanych zadań PFRON, prowadzenie akt wnioskodawców,
10.Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań rzeczowo-finansowych,
11.Sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe,
12.Przestrzeganie regulaminu, instrukcji kancelaryjnej i przepisów dotyczących archiwizacji,
13.Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Prezesa / Dyrektora.

Wymagania niezbędne:
1.posiadanie obywatelstwa polskiego,
2.Znajomość Ustawy „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. poz. 2020).
3.znajomość Kodeksu Pracy z aktualnymi zmianami ( KP ),
4.znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego ( KPA ),
5.znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późn. zmianami,
6.znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
7.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
8.wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracja publiczna i inne pokrewne),
9.staż pracy co najmniej 2 lata ( doświadczenie w księgowości ),
10.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
11.nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje,
12.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) Wynagrodzenie ustalamy indywidualnie.

Zarówno list motywacyjny jak i życiorys powinny być bezwzględnie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 206/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)”

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy (1 etat), 40 godz. tygodniowo,
2) rodzaj umowy: umowa o pracę,
3) godziny pracy: 7.00 – 15.00, od poniedziałku do piątku,
4) miejsce pracy: Galicyjska Fundacja, ul. Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków,
5) praca przy monitorze komputera, obsługa Generatora (procedura przeprowadzania konkursów, realizacji i rozliczania zadań, itp.)
6) praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem.

Nr oferty21423
KontaktSkontaktuj się z pracodawcą
Wróć