BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Oferty pracy Oferta: Asystent w dziale administracji
drukuj drukuj

Oferta: Asystent w dziale administracji

NazwaAsystent w dziale administracji
StanowiskoAsystent w dziale administracji
BranżaAdministracja biurowa
Miejsce pracymałopolskie
Kraków
Rodzaj zatrudnieniaumowa zlecenie
Opis ofertyOpis stanowiska:
Poszukujemy sumiennej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta w dziale administracji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów administracyjnych oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w firmie.

Zakres obowiązków:
• Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej.
• Kompletacja dokumentów do wyjazdu personelu opiekuńczego za granicę.
• Kontrola zgodności danych w systemie z dokumentacją trwałą.
• Generowanie i kontrolowanie umów.
• Archiwizacja dokumentów.

Wymagania:
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
• Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy.
• Umiejętność pracy pod presją czasu.
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
• Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres marketing@arkadiacare.pl z dopiskiem "Asystent w dziale administracji".
Nr oferty21118
KontaktSkontaktuj się z pracodawcą
Wróć