Temat | Obsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service |
Data | 09-12-2014 - 09-12-2014 |
Miejsce | Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych sala 346 |
Organizator | Alexander Mann Solutions oraz Biuro Promocji i Karier UP |
Opis | BIURO PROMOCJI I KARIER ZAPRASZA STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW
UNIWERSYTETU PEDAGOGICZNEGO DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BEZPŁATNYCH WARSZTATACH Obsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service Obsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service – warsztat ma na celu zapoznanie uczestników z różnymi kategoriami klientów oraz zasadami efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W części praktycznej warsztatów uczestnicy będą mogli przekonać się dlaczego istotne jest pierwsze wrażenie, aktywne słuchanie oraz informacja zwrotna od klienta (feedback). 09.12.2014 w godz. 15.00 - 18.30, sala 346 zapisy drogą mailową bks@up.krakow.pl, osobiście w Budynku Głównym Uniwersytetu Pedagogicznego ul. Podchorążych 2 w pok.28 oraz telefonicznie 12 662 61 67 Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia warsztatów. Ilość miejsc ograniczona. |