BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna DLA STUDENTA/ABSOLWENTA Szkolenia
drukuj drukuj

Szkolenia, kursy - archiwum

TematObsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service
Data09-12-2014 - 09-12-2014
MiejsceUniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych sala 346
OrganizatorAlexander Mann Solutions oraz Biuro Promocji i Karier UP
OpisBIURO PROMOCJI I KARIER ZAPRASZA STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW
UNIWERSYTETU PEDAGOGICZNEGO
DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BEZPŁATNYCH WARSZTATACH
Obsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service


Obsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service  warsztat ma na celu zapoznanie uczestników z różnymi kategoriami klientów oraz zasadami efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W części praktycznej warsztatów uczestnicy będą mogli przekonać się dlaczego istotne jest pierwsze wrażenie, aktywne słuchanie oraz informacja zwrotna od klienta (feedback).

09.12.2014 w godz. 15.00 - 18.30, sala 346
zapisy drogą mailową bks@up.krakow.pl,
osobiście w Budynku Głównym Uniwersytetu Pedagogicznego
ul. Podchorążych 2 w pok.28
oraz telefonicznie 12 662 61 67

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia warsztatów.
Ilość miejsc ograniczona.
Wróć