BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Aktualności Szkolenie „Obsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service”
drukuj drukuj

Aktualności

Szkolenie „Obsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service”
27.03.2018

AKADEMICKIE BIURO KARIER ORAZ FIRMA ALEXANDER MANN SOLUTIONS ZAPRASZAJĄ  STUDENTÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BEZPŁATNYCH WARSZTATACH

 

Obsługa klienta w pigułce - co warto wiedzieć o Customer Service

 

Warsztat ma na celu zapoznanie uczestników z różnymi kategoriami klientów oraz zasadami efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W części praktycznej warsztatów uczestnicy będą mogli przekonać się dlaczego istotne jest pierwsze wrażenie, aktywne słuchanie oraz informacja zwrotna od klienta (feedback).

 

TERMIN SZKOLENIA: 17.04.2018 r., w godz. 12.15 - 15.30, sala 18

zapisy drogą mailową szkolenia@up.krakow.pl,
osobiście w budynku głównym Uniwersytetu Pedagogicznego
ul. Podchorążych 2 w pok. 29
oraz telefonicznie 12 662 60 23

Uczestnicy otrzymują zaświadczenie uczestnictwa w warsztatach.

 

Ilość miejsc ograniczona.

Zapraszamy !

https://abk.up.krakow.pl/szkolenia.html?id=216


Wróć do Aktualności