Umiejętność porozumiewania się ma znaczący wpływ na życie zawodowe każdego człowieka. Odnoszone sukcesy czy porażki, sposób radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odczuwane zadowolenie, czy poczucie frustracji w dużym stopniu zależą od tego, jak nawiązujemy kontakty, prowadzimy rozmowy czy podtrzymujemy relacje. Porozumiewając się z innymi ludźmi, doświadczamy wzajemnego zrozumienia, poczucia wspólnoty, budujemy relacje biznesowe, dowiadujemy się czegoś o sobie, o tym jak jesteśmy postrzegani.
Warto zatem dowiedzieć się czegoś więcej o komunikacji.
Z poniższego artykułu dowiesz się m.in.:
– jak osiągnąć porozumienie z innymi
– jak reagować na krytykę
– na czym polega asertywność.
Zachęcamy także do zapisania się na szkolenie online z komunikacji!
Nauczysz się m.in.:
– jak wzmacniać wzajemne zaufanie
– odnaleźć się w pracy w zespole
– jak dostosować swój styl komunikacji do różnych typów osobowości.
Ilość miejsc ograniczona!