Poznałeś/aś na studiach badania, promocję i analitykę i chciałbyś/abyś zobaczyć, jak to wygląda w praktyce? Chcesz dowiedzieć się, jak się tworzy znane na całym świecie marki dla zwierząt? Masz dość teorii i marzy Ci się spotkanie wypełnione case’ami biznesowymi? Tego wszystkiego i o wiele więcej dowiesz się w trakcie kolejnego spotkania Mars Open Talks! Tym razem spotkanie będzie dotyczyć MARKETINGU.
Mars Open Talks to inicjatywa Współpracowników Mars mająca na celu dzielenie się wiedzą ze wszystkimi studentami. Przez dziesiątki lat na rynku zdobyliśmy wiele doświadczeń, które sprawiły, że jesteśmy liderami w naszej branży. Czas przekazać tę wiedzę innym! Pokażemy Wam, jak wygląda od środka praca w jednej z największych firm FMCG na świecie. Nasi trenerzy wprowadzą Was w świat społecznie odpowiedzialnego biznesu, w trakcie 5 wirtualnych spotkań. Dołączcie do naszej podróży przez działy sprzedaży, marketingu, inżynierii i finansów Mars w Polsce.
Zapraszamy na spotkanie online 28 stycznia o 16.00
Link do transmisji uczestnicy otrzymają mailowo, w dniu wydarzenia.
Zapisy>>>
WYKŁADY: Mars Open Talks #3: Jak przez właściciela dotrzeć do serca pupila. Marketing w FMCG.
TALK 1 Badania, analityka i kreacja, czyli za co kochamy swoją pracę?
Trenerki: Anna Moryto, Central Northern Europe VET Portfolio Manager (Royal Canin), Agnieszka Czeczenikow, VET Transformation Manager (Royal Canin), gościnnie Katarzyna Świerczek, MIE Intern (Royal Canin)
TALK 2 Czy marketing jest dla mnie? Kilka słów o faktach i mitach dotyczących pracy
marketera.
Trenerki: Iwona Zagórska-Dusik, Cat Portfolio Manager (Mars Petcare), Urszula Włodarczyk, Dog Portfolio Manager (Mars Petcare).