Kto może wziąć udział w Proggy-Buggy?
Do udziału w konkursie zapraszamy studentów, developerów, testerów oraz wszystkich, którzy wiedzą, jak pisać programy, czym są "aplikacje konsolowe", "standardowe strumienie input-output", no i wszystkich, którzy lubią rozwiązywać problemy! DataArt do konkursu zaprasza zarówno amatorów, uczniów i studentów, jak również profesjonalistów zawodowo zajmujących się pisaniem kodu.
Na czym polega konkurs i jak przebiega?
Na konkurs Proggy-Buggy składa się 13 problemów algorytmicznych, które należy rozwiązać w 42 minuty. Odpowiedzią na każde zadanie jest aplikacja konsolowa, której tekst źródłowy może być napisany w dowolnym języku programowania (C, C++, Free Pascal, Java, Mono C#, Python, Ruby, PHP, JavaScript). Językiem roboczym konkursu jest język angielski.
Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
Udział w konkursie jest całkowiecie bezpłatny. Trzeba mieć jedynie laptop i dobry humor. Uwaga! Wymagana jest wcześniejsza rejestracja do konkursu!
Zarejestrować się można na naszej stronie internetowej https://www.dataart.team/towel-contest
Konkurs rozpocznie się 25 maja 2023 roku o godzinie 17:00 polskiego czasu i potrwa 42 minuty.
W jesiennej edycji konkursu drugie miejsce (po raz kolejny!) zajał Michał Dobranowski, student z Krakowa 😊
Link do materiału wideo: https://www.youtube.com/watch?v=xsoRnGR8WHU