Nazwa stanowiska: Intership in Global Security
Miejsce pracy: Orange Office Park, ul. Klimeckiego 1, 30-705 Kraków
Podstawowe obowiązki:
We are currently looking for an intern to join our Global Security Department for a duration of 6 months.
As part of main responsibilities the Global Security Intern will gain a broad understanding of Physical Security and Technology used to protect Company’s people and assets. Intern will support a variety of projects within the Global Security Department and participate in security operations and investigations work.
Intern will also work on projects and problem-solving relating to several areas of the department such as security systems, and general security matters.
Oczekiwania:
Students of security (internal/national) or similar field are preferred
Interest in Physical Security
A very good command of English
PC proficiency, specifically in MS Excel
Demonstrated ability to think creatively and strategically
Ability to prioritize competing demands'
Demonstrated passion for teamwork and success
Availability to work minimum 25 hours per week
Oferujemy:
Paid Internship Program which last 6 months
Possibility of being hired permanent.
Flexible working hours
Daily interaction with team members across the globe
Opportunity to help your community and build your network
Kontakt: Joanna Kulynycz@bbh.com
Zainteresowane osoby prosimy o bezposrednia aplikacjie do dnia 15.11.2018 przez strone internetowa:
Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. N 133, poz. 833)”.
Open Media Agencja Public Relations
poszukuje osób na stanowisko Stażysta
miejsce pracy: Kraków
Wymagania:
Zakres obowiązków:
Gwarantowane:
Pozostałe informacje: Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: biuro@openmedia.pl z dopiskiem: aplikacja – staż
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych:
„Zgadzam się na przetwarzanie przez Open Media danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę”
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest agencja Open Media, z siedzibą w Krakowie 30-383, ul. Obozowa 42A/2, e-mail: biuro@openmedia.pl. Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz
konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r.
W każdym momencie mogą Państwo żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich zmiany, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, lub cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Kontakt z administratorem danych osobowych można nawiązać za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: administrator@openmedia.pl. Mają Państwo także prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego.
Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV. Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
Intern in HR Department – English and German Speaker
Are you inquisitive and self-driven? Will you make a difference to our company and your colleagues around you? If the answer is yes, ja, oui or igen, then we’d like to hear from you.
WE ARE LOOKING TO RECRUIT
• A university graduate up to 6 months after graduation or a student of a 3rd, 4th or 5th year (available for min. 30 h per week)
• Excellent English and German Speaker
• Candidate with experience in using Microsoft Office tools and with strong communication skills
Arabic would be an asset.
RISE TO THE CHALLENGE
PMI Service Center Europe Sp. z o.o. (PMI SCE) is seeking talented people to join our team in Human Resources Department in Krakow, Poland.
As an Intern you will:
• get to know the scope and accountabilities of the department
• familiarize and participate in optimization of HR related processes
• review and update HR related documentation
Additionally, you will have a chance to support the department in daily duties and to cooperate with colleagues from other HR teams, also located in the markets.
FIND A NEW PATH
Our company offers you a fresh perspective.
• Here, you will never stop exploring and discovering.
• We take on-the-job learning to another level, giving you every opportunity to develop your career and reach your full potential.
• With innovative technologies, services, and processes, backed by a competitive salary, you will work in a professional setting with clients and team members from all over the world.
APPLY ON-LINE IN ENGLISH AT https://www.pmi.com/careers/job-details?id=11045
Please note that only on-line applications will be taken into consideration. Only selected candidates will be contacted.
Intern in HR Department – English and French Speaker
Are you inquisitive and self-driven? Will you make a difference to our company and your colleagues around you? If the answer is yes, ja, oui or igen, then we’d like to hear from you.
WE ARE LOOKING TO RECRUIT
• A university graduate up to 6 months after graduation or a student of a 3rd, 4th or 5th year (available for min. 30 h per week)
• Excellent English Speaker
• Good French Speaker (min. B1 level)
• Candidate with experience in using Microsoft Office tools and with strong communication skills
Arabic would be an asset.
RISE TO THE CHALLENGE
PMI Service Center Europe Sp. z o.o. (PMI SCE) is seeking talented people to join our team in Human Resources Department in Krakow, Poland.
As an Intern you will:
• get to know the scope and accountabilities of the department
• familiarize and participate in optimization of HR related processes
• review and update HR related documentation
Additionally, you will have a chance to support the department in daily duties and to cooperate with colleagues from other HR teams, also located in the markets.
FIND A NEW PATH
Our company offers you a fresh perspective.
• Here, you will never stop exploring and discovering.
• We take on-the-job learning to another level, giving you every opportunity to develop your career and reach your full potential.
• With innovative technologies, services, and processes, backed by a competitive salary, you will work in a professional setting with clients and team members from all over the world.
APPLY ON-LINE IN ENGLISH AT https://www.pmi.com/careers/job-details?id=11045
Please note that only on-line applications will be taken into consideration. Only selected candidates will be contacted.
Szanowni Studenci / Absolwenci!
Zapraszamy na praktyki. Głównie dla studentów lub świeżych absolwentów uczelni.
W niepełnym wymiarze godzin - zazwyczaj po 3-4 godziny dziennie w okresie 1-2 miesięcy. Wszystkie kwestie praktyk ustalane są indywidualnie.
Nasze biuro handlowe w Krakowie - Wola Justowska, ul. Podłącze 31.
Nazwa stanowiska:
Asystent ds. Organizacji Szkoleń
Zakres obowiązków:
- poznanie zasad pracy we wszystkich działach Firmy - Szkolenia Otwarte, Szkolenia Zamknięte;
- pomoc w tworzeniu i wysyłaniu ofert szkoleniowych;
- telefoniczny kontakt z Klientami / pierwszy kontakt z potencjalnym Klientem / prezentacja oferty szkolenia;
- bieżąca pomoc w pracach biurowych (przygotowywanie materiałów szkoleniowych itp.)
Dokładny czas trwania praktyki oraz harmonogram i zakres wykonywanych prac -
do ustalenia indywidualnie.
CV proszę przesyłać na adres praca@avenhansen.pl
W zamian oferujemy możliwość wzięcia udziału w profesjonalnym szkoleniu (dowolne wybrane z naszej oferty) o wartości do 2.000 zł brutto, pomoc w codziennych obowiązkach, miłą atmosferę i sprzyjające warunki do zdobywania wiedzy
i umiejętności. Po odbyciu stażu istnieje możliwość zatrudnienia na stałe. Przed wysłaniem zgłoszenia prosimy zapoznać się z naszą stroną internetową.
Zapraszamy również osoby z doświadczeniem w obsłudze klientów. Wtedy praca ma wymiar pełny, gwarantujemy umowę o pracę i dobre wynagrodzenie. Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy.
Staż w redakcji programowej radia RMF FM
1. Czas trwania stażu: 9 tygodni (w tym jeden szkoleniowy)
a. w przypadku akceptacji kandydatury możliwy start od zaraz (termin zostanie wskazany po rozmowie wstępnej – może się okazać, że start będzie w bardzo nieodległym czasie, np. w przyszłym tygodniu lub będzie to kolejny wolny termin np. za 2-3 miesiące)
2. Dyspozycyjność: z reguły poniedziałek-piątek, ok. 6-7 godzin dziennie (9:00-15:00 oraz 15:00-20:00/21:00)
3. Zadania/zakres nauki i pomocy w redakcji m.in.:
a. udział w pracach redakcji programowej największego radia w Polsce przy współtworzeniu codziennego programu
b. kontakt ze słuchaczami (via telefon oraz e-mail)
c. nagrywanie i obróbka dźwięków / montaż dźwięków i przygotowywanie materiałów na potrzeby redakcji
d. zadania związane nagradzaniem słuchaczy w konkursach antenowych i internetowych
e. nagrywanie i montaż materiałów z mikrofonem
f. redakcyjne zadania związane z serwisami internetowymi
KONTAKT: