Ukończone kursy, szkolenia zdobyte umiejętności | - Marketing zintegrowany a media społecznościowe, marzec 2021,
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Certyfikat Jagiellońskiego Centrum Językowego potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Obsługa programów: Canva, Corel VideoStudio Pro, Figma, App Store Connect, Google Play Console |
Doświadczenie zawodowe | Starszy Specjalista ds. Organizacji Praktyk Studenckich - Wolontariat (zdalnie) październik 2020 - sierpień 2021
Stowarzyszenie Inicjatywa Obywatelska "Pro Civium" (Poznań)
Praktyki asystenckie w wymiarze 60h na stanowisku Specjalisty ds. Organizacji Praktyk Studenckich. Wolontariat na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Organizacji Praktyk Studenckich.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie i organizacja praktyk studenckich w ramach Biura Stowarzyszenia,
- rejestracja praktykanta w grupach Stowarzyszenia,
- konsultacje z praktykantami,
- tworzenie i aktywowanie Wirtualnego Dzienniczka Praktyk,
- ustalanie terminów szkoleń i przygotowywanie praktykantów,
- przydział zadań i ich zaliczenia,
- informowanie Opiekuna Praktyk o działalności praktykantów,
- obsługa służbowego maila i telefonu,
- obsługa Rejestru Praktykantów,
- obsługa "Karty Kandydata",
- tworzenie miesięcznych raportów,
- opiniowanie praktykantów i składanie wniosków,
- obsługa social mediów.
Specjalista ds. Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta wrzesień 2021 - październik 2023, CANAL+ Polska S.A. (Josepha Conrada 37, 31-357 Kraków)
Obsługa klientów w zakresie obowiązujących procedur przy użyciu zdalnych kanałów obsługi klienta (e-mail, live chat, media społecznościowe) zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klienta.
Zakres odpowiedzialności: - moderowanie oraz udzielanie odpowiedzi klientom w mediach społecznościowych,
- kontrola i obsługa skrzynek odbiorczych służących do kontaktu z użytkownikami mediów społecznościowych CANAL+ Polska S.A. na platformach: Instargram, Facebook i Twitter,
- zamieszczanie w mediach społecznościowych informacji zgodnie ze stanowiskiem firmy, komunikatów prasowych oraz informacji marketingowych,
- dbanie o przestrzeganie regulaminu. Usuwanie lub edytowanie niezgodnych z nim wpisów oraz nakładanie sankcji na łamiących go użytkowników,
- zbieranie i raportowanie do odpowiednich działów sugestii,
- dbanie o relację z klientami,
- aktywne uczestnictwo w zakresie usprawniania obecnie istniejących rozwiązań i procedur,
- realizacja zadań zleconych przez kadrę managerską.
Specjalista Wsparcia Procesu Obsługi Klienta październik 2023 - obecnie
CANAL+ Polska S.A. (Josepha Conrada 37, 31-357 Kraków)
Wsparcie firm zewnętrznych w prawidłowym procesie obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
- obsługa dedykowanych skrzynek wsparcia służących do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- wysyłka faktur, dokumentów i zestawień płatności na życzenie klientów,
- weryfikacja statusu zgłoszeń, aktualizacja danych w systemie JIRA,
- wysyłka wychodzącej korespondencji mailowej do klientów,
- dbanie o przestrzeganie procedur przez firmy zewnętrzne,
- konsultacje i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez firmy zewnętrzne,
- modyfikacja danych abonentów w ramach posiadanych umów,
- tworzenie raportów. |