Temat | Complaints handling |
Data | 25-11-2014 - 25-11-2014 |
Miejsce | Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych sala 346 |
Organizator | Alexander Mann Solutions oraz Biuro Promocji i Karier UP |
Opis | BIURO PROMOCJI I KARIER ZAPRASZA STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW
UNIWERSYTETU PEDAGOGICZNEGO DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BEZPŁATNYCH WARSZTATACH "Complaints handling " Complaints handling - Warsztat skierowany jest do wszystkich zainteresowanych umiejętną obsługą klienta w sytuacji roszczeniowej. Zajęcia pomogą właściwie zdiagnozować i zareagować na konkretne sytuacje w relacjach z klientem. Zajmiemy się także profilaktyką skarg i metodami ich rozpatrywania. Pokażemy jak radzić sobie z emocjami, jak dzielić niezadowolonych klientów. Warsztat pomoże opanować umiejętne i efektywne reagowanie w sytuacji konfliktowej z obopólną korzyścią oraz opanować mechanizmy reakcji w sytuacji reklamacyjnej i roszczeniowej. 25.11.2014 w godz. 15.00 - 18.00, sala 346 zapisy drogą mailową bks@up.krakow.pl, osobiście w Budynku Głównym Uniwersytetu Pedagogicznego ul. Podchorążych 2 w pok.28 oraz telefonicznie 12 662 61 67 Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia warsztatów. Ilość miejsc ograniczona. |