BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna DLA STUDENTA/ABSOLWENTA Szkolenia
drukuj drukuj

Szkolenia, kursy - archiwum

TematComplaints handling
Data25-11-2014 - 25-11-2014
MiejsceUniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych sala 346
OrganizatorAlexander Mann Solutions oraz Biuro Promocji i Karier UP
OpisBIURO PROMOCJI I KARIER ZAPRASZA STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW
UNIWERSYTETU PEDAGOGICZNEGO
DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BEZPŁATNYCH WARSZTATACH
"Complaints handling "



Complaints handling - Warsztat skierowany jest do wszystkich zainteresowanych umiejętną obsługą klienta w sytuacji roszczeniowej. Zajęcia pomogą właściwie zdiagnozować i zareagować na konkretne sytuacje w relacjach z klientem. Zajmiemy się także profilaktyką skarg i metodami ich rozpatrywania. Pokażemy jak radzić sobie z emocjami, jak dzielić niezadowolonych klientów. Warsztat pomoże opanować umiejętne i efektywne reagowanie w sytuacji konfliktowej z obopólną korzyścią oraz opanować mechanizmy reakcji w sytuacji reklamacyjnej i roszczeniowej.

25.11.2014 w godz. 15.00 - 18.00, sala 346
zapisy drogą mailową bks@up.krakow.pl,
osobiście w Budynku Głównym Uniwersytetu Pedagogicznego
ul. Podchorążych 2 w pok.28
oraz telefonicznie 12 662 61 67

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia warsztatów.
Ilość miejsc ograniczona.
Wróć