Prowadzimy rekrutację na stanowisko: Młodszego_ej specjalisty_tki ds. promocji wydarzeń w Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej.
Jeśli jesteś studentem lub studentką, lubisz kontakt z ludźmi, chcesz rozwijać się w dziedzinie promocji i organizacji wydarzeń kulturalnych, to szukamy właśnie Ciebie!
Jaki będzie zakres Twoich obowiązków?
● tworzenie i publikowanie treści na profilach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram),
● bieżąca obsługa kanałów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) związanych w wydarzeniami kulturalnymi i artystycznymi – administrowanie, prowadzenie, moderacja i analiza działań, interakcja z użytkownikami, odpowiadanie na pytania,
● przygotowanie, planowanie i realizacja planu promocji wydarzeń w mediach społecznościowych,
● redagowanie tekstów, przygotowanie informacji prasowych i medialnych,
● tworzenie grafik i krótkich form video (reels) na potrzeby publikacji w mediach społecznościowych,
● koordynacja i prowadzenie zadań z zakresu projektów graficznych, współpraca z grafikami,
● administrowanie stron internetowych wydarzeń – przygotowanie i publikacja treści,
● wsparcie w planowaniu, organizacji i koordynowaniu działań promocyjnych i marketingowych wydarzeń artystycznych.
Czego od Ciebie oczekujemy?
● doświadczenia w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook),
● sprawnego poruszania się w Internecie i znajomości narzędzi promocyjnych jakie stwarza to medium,
● sprawnego posługiwania się takimi narzędziami jak Facebook, Instagram, itp.,
● obsługi narzędzi do tworzenia grafik (np. Canva) i tworzenia video reels – tworzenie rolek,
● kreatywności i umiejętności swobodnego pisania oraz redagowania tekstów,
● wysokiego poczucie estetyki,
● komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
● samodzielności i odwagi w prezentowaniu własnych pomysłów,
● umiejętności organizacji pracy własnej, inicjatywy, dokładności, sumienności i zaangażowania w wykonywaniu powierzonych zadań.
Mile widziane będą:
● znajomość programów graficznych takich jak: Adobe Photoshop, CorelDRAW,
● zainteresowanie kulturą i sztuką.
Co oferujemy?
● zaangażowanie na podstawie umowy zlecenie w wymiarze 80h miesięcznie,
● możliwość wykonywania zleconych zadań w systemie mieszanym (zdalnie i w naszym biurze w Krakowie),
● współpracę z prężnie działającej organizacji pozarządowej,
● możliwość rozwoju oraz włączania się w realizację kolejnych projektów.
Napisz do nas. Czekamy na Ciebie! Osoby zainteresowane ofertą współpracy prosimy o przesłanie CV do 17 czerwca 2024 r. na adres email: hr@fundacjagap.pl
W tytule prosimy o wpisanie: Aplikacja - Młodszy_a specjalista_tka ds. promocji wydarzeń w Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej.
W CV prosimy o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.