Agencja Edukacyjna STUDENTWAY poszukuje chętnych studentów (osób mówiących w ojczystym języku) z kierunku NAUCZANIE JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO na bezpłatne praktyki studenckie.
Praktyki organizowane są w ramach Letniej Szkoły Języka i Kultury Polskiej dla Ukraińców.
Praktykanci będą mogli zorganizować lekcję języka polskiego dla obcokrajowców w wymiarze 40 godzin trwające 10 dni roboczych.
Proponowane są trzy grupy z poziomem początkującym, niższym, średnio zaawansowanym i zaawansowanym oraz uczestnictwo w prowadzeniu innych pozalekcyjnych godzin powiązanych z historią i kulturą Polski.
Ilość poszukiwanych osób 3-5
Terminy prowadzenia Szkoły pierwsza połowa sierpnia 2018
Miejsce Myślenice (do określenia)
Ilość uczestników Szkoły Letniej 40-60 osób + opiekunowie (3-4 osoby)
Zapewniamy zakwaterowanie w internacie razem z uczestnikami Szkoły
Nie zapewniamy wyżywienie (do określenia); transportu do Szkoły i z powrotem, biletów wstępu do atrakcji turystycznych, ubezpieczenia.
UWAGA! Praktyki są bezpłatne.
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt.
Oleg Kovalenko
Dyrektor Agencji Edukacyjnej Studentway
Dnipro, Ukraina
http://studentway.org.ua/
Firma: IQ Media Sp. z o.o. poszukuje stażysty na trzymiesięczny staż (minimum 240 godzin), który pozwala poznać tajniki tworzenia strategii mediowych i planowania kampanii reklamowych. Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas stażu otwierają drogę do kariery w branży mediowej.
Staż jest adresowany do ciekawych świata, chcący się uczyć i rozwijać studentów, preferowane kierunki związane z reklamą, zarządzaniem i biznesem.
Po odbyciu stażu możliwość zatrudnienia na etat.
Zakres wykonywanych zadań podczas stażu:
1.Zapoznanie się ze strukturą firmy, prowadzonymi aktualnie projektami. Wdrożenie w pracę firmy.
2.Jak planuje się kampanie reklamowe – analiza briefu mediowego.
3.Etapy planowania kampanii reklamowych.
4.Badania, z których korzystamy planując kampanię reklamowe- kantar media i TGI – praca nad konkretnymi przypadkami.
5.Szkolenie mediowe:
a)prasa (podział wydawnictw, PBC, parametry, formaty reklamowe, tajniki planowania kampanii reklamowych),
b)outdoor (podział na dostawców, nośniki reklamowe, wybór nośników i korzystanie z przeglądarek, tajniki planowania kampanii),
c)radio (podział na stacje, parametry, radio track, możliwości reklamowe, analiza parametrów kampanii, wprowadzenie do planowania kampanii w radiu),
d)Internet (rozwój Internetu w Polsce, parametry kampanii, formaty i możliwości reklamowe, wprowadzenie do różnych kampanii reklamowych – display, kampanie zasięgowe, social media),
e)TV (podział stacji, analiza parametrów kampanii, strategii planowania kampanii telewizyjnych),
f)TGI – korzystanie z oprogramowania.
6.Wydatki Kantar Media- korzystanie z oprogramowania.
7.Samodzielne opracowanie analizy rynku dla wybranej kategorii produktów.
8.Samodzielne opracowanie analizy TGI dla wybranej grupy celowej.
9.Samodzielne opracowanie strategii kampanii reklamowej.
10.Kontakt z mediami i wycena kampanii reklamowych w wybranych mediach.
11.Opracowanie prezentacji z ofertą reklamową.
Firma: IQ Media Sp. z o.o jest niezależnym domem mediowym powstałym w roku 2010, od tego czasu mieliśmy przyjemność pracować dla dużych i znanych marek. Strategie mediowe projektujemy indywidualnie. Tworzymy je w oparciu o najnowocześniejsze trendy, sprawdzone rozwiązania i stale aktualizowane dane uzyskiwane z profesjonalnych narzędzi badawczych. W skład naszej oferty wchodzi szereg różnorodnych działań: między innymi: tworzenie skutecznych strategii mediowych, negocjacje i zakup mediów, kontrola, optymalizacja kosztów, badania grupy docelowej (TGI), analizy marketingowe, analizy kanałów komunikacji, szkolenia mediowe.
Aplikacje można składać na adres mailowy: magdalena.marzec@iq-media.pl z dopiskiem - STAŻ W DOMU MEDIOWYM, prośba o przesyłanie CV oraz kliku słów o sobie wraz z informacją dlaczego zainteresowała Cię oferta. Na wszelkie pytania odpowiem mailowo pod podanym adresem e-mailowym lub telefonicznie pod numerem telefonu: 502 37 43 43.
Europejskie Centrum Kształcenia Ustawicznego (ECKUM) zaprasza studentów do odbycia nadobowiązkowych praktyk studenckich
Praktyki obejmują m.in:
- prowadzenie warsztatów i kreatywnych zabaw dla dzieci,
- prowadzenie warsztatów komputerowych dla dzieci.
Gwarantujemy:
- nabycie praktycznych umiejętności z grupą dzieci,
- certyfikat odbycia praktyk nadobowiązkowych,
-miłą atmosferę,
-darmową kawę.
Napisz do nas: eckum@up.krakow.pl
ROZWIŃ SWOJĄ ŚCIEŻKĘ KARIERY!!!
Przedszkole Samorządowe nr 175 w Krakowie poszukuje praktykantki, której zadaniem byłaby pomoc słabszym dzieciom (6-latkom) podczas zajęć dydaktycznych, wspieranie nieśmiałych dzieci w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami oraz pomoc wychowawcom w zajęciach ruchowych, w organizowaniu zabaw itp.
Poszukiwana jest: studentka pedagogiki przedszkolnej / wczesnoszkolnej lub kierunku o podobnym charakterze,
- osoba lubiąca dzieci, empatyczna, uśmiechnięta
- osoba, która posiada książeczkę sanepid
Oferujemy praktyki: w miłej atmosferze, z dziećmi otwartymi na współpracę godziny odbywania praktyk do ustalenia, w zależności od dyspozycyjności praktykanta
Prosimy o kontakt: hyjan@poczta.fm
Fundacja Wschód Sztuki poszukuje stażysty, którego zadanie będzie katalogowanie, digitalizowanie materiałów związanych z postacią Jerzego Dudy-Gracza – polskiego malarza, rysownika, scenografa i pedagoga.
Mile widziane:
- zainteresowanie twórczością Jerzego Dudy-Gracza oraz sztuką współczesną
- umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- samodzielność oraz zaangażowanie w przydzielone zadania, dokładność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- wysoka kultura osobista i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (otwartość, empatia, komunikatywność).
Fundacja Off Camera poszukuje stażysty do odbycia płatnego stażu na stanowisku koordynatora działu marketing - pomoc menadżerom działu.
Szukamy osoby:
- studiującej kierunek związany z zarządzaniem i/lub bądź kulturą, marketingiem, promocją
- dyspozycyjnej od grudnia do końca maja
dobrze znającej pakiet MS Office
umiejącej pracować pod presją czasu
Mile widziane:
- doświadczeni w marketingu i organizacji eventów
- aktywne prawo jazdy kat. B.
Kontakt: rekrutacja@offcamera.pl
CV proszę przesyłać do 06.11.2017 r.