BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

praktyka w działach marketingu
25.04.2013

W związku z rozszerzaniem działalności firma Nowicki Enterprises Solutions poszukuje osób chętnych do podjęcia praktyk w działach marketingu: specjalista ds. e-marketingu oraz specjalista ds. marketingu i analiz .

Zakres obowiązków praktykanta:

· Budowanie profilu grupy docelowej.

·  Wdrażanie kampanii promocyjnych w Internecie.

·  Sporządzanie analiz strategicznych.

·  Wspieranie działalności firmy przy realizowanych projektach.

 

Praktyki odbywają się zdalnie, tj. praca na zasadach home-office, czyli 90% pracy jest wykonywana w domu przy komputerze z połączeniem internetowym. Będą to zdania zlecane w firmowym systemie informatycznym. Praktyki kończą się otrzymaniem certyfikatu.

Okres praktyk 3 m-c,e a po upływie tego okresu możliwość zatrudnienia dla najlepszych.

Aplikuj i zacznij swoją karierę w profesjonalnej firmie doradztwa gospodarczego!

 

Prosimy o przesyłanie CV na adres: krzysztof@nowickiconsulting.com

Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Pracownik administracji - Praktyka studencka - bezpłatna
22.04.2013

Stanowisko: Pracownik administracji (usługi marketingowe, administracyjne w branży zdrowotnej).

 

Firma:

Hipokrates

ul. Św. Anny 3/3b

31-008 Kraków

 

Rodzaj oferty:

 

Praktyka studencka - bezpłatna

 

Zakres obowiązków praktykanta:

Pomoc w bieżącej obsłudze sekretariatu, wprowadzaniu danych, udzielaniu informacji petentom, zarządzaniu korespondencją.

 

Firma oferuje:

Kompleksowo wyposażone stanowisko pracy, miłą atmosferę, możliwość odbycia obowiązkowych praktyk studenckich. Istnieje możliwość rozpoczęcia praktyki od zaraz.

 

Oferta aktualna do 2013-05-31

 

Kontakt:

Anna Łasak

praca@hipokrates.eu

 

 

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie poszukuje wolontariuszy
18.04.2013

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

poszukuje wolontariuszy do przeprowadzania akcji promocji bezpośredniej wydarzenia „Mikroszkolenia dla mikroprzedsiębiorców”

 

Rodzaj oferty: wolontariat

Stanowisko: wolontariusz

Ilość stanowisk: 20

Miejsce odbywania wolontariatu: różne lokalizacje w Krakowie

Osoba do kontaktu: Justyna Telejko, tel. 12 619 84 12, e-mail: jtelejko@wup-krakow.pl

Zapraszamy do współpracy osoby zainteresowane przeprowadzeniem akcji promocji bezpośredniej wydarzenia organizowanego w ramach Małopolskiego Dnia Uczenia się 2013 pn. „Mikroszkolenia dla mikroprzedsiębiorcy”. Włączając się w te prace możesz poznać sposoby organizowania imprez regionalnych, ich promowania oraz zasady współpracy z mediami oraz dowiedzieć się jak zarządzać projektami i zapewnić wysoką jakość szkoleń.

Wymagania:

Szczególnie poszukujemy osób:

· posiadających status studenta studiów odbywanych w trybie stacjonarnym, pożądane kierunki studiów : zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie firmą, zarządzanie w instytucjach publicznych, gospodarka i administracja publiczną,

· odpowiedzialnych,

· komunikatywnych,

· elastycznych,

· umiejących reagować na zmianę,

· o wysokiej kulturze osobistej.

 

Zakres zadań:

· Udział w 3 szkoleniach dot. akcji „Mikroszkolenia dla mikroprzedsiębiorcy”.

· Informowanie krakowskich przedsiębiorców o wydarzeniu, w wybranych przez siebie terminach podczas akcji promocji bezpośredniej od 23 maja do 4 czerwca br.

(min. 3 terminy).

· Inne działania w ramach organizacji wydarzenia lub Europejskich Dni Pracy (należy wybrać min. 1 działanie):

- Opieka nad wystawcami zagranicznymi i promocja akcji „Mikroszkolenia…” podczas Europejskich Dni Pracy (10 maja) - wymagana znajomość języka obcego.

- Promocja akcji „Mikroszkolenia…” podczas Małopolskich Targów Innowacji (5 czerwca).

- Pomoc w organizacji „Mikroszkoleń…” (7 lub 8 czerwca).

 

Korzyści z odbywania wolontariatu:

· możliwość zaangażowania się przy organizacji imprezy w ramach jednego z największych przedsięwzięć edukacyjnych w regionie,

· cenne doświadczenie w prowadzeniu współpracy z przedsiębiorcami ,

· poznanie specyfiki pracy w instytucji publicznej,

  • nawiązanie nowych kontaktów.

· rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych,

· doświadczenie, doświadczenie, doświadczenie– z nim łatwiej wejść na rynek pracy!

 

Gwarantujemy:

· świetny program zajęć z zakresu m.in. promocji regionu, zarządzania projektami dla wszystkich chętnych,

· możliwość udziału w dowolnym szkoleniu w ramach akcji „Mikroszkolenia dla mikroprzedsiębiorcy” ,

· referencje z odbytego wolontariatu,

· miłą atmosferę.

 

Forma składania aplikacji

Bardzo chętnie opowiemy o naszym przedsięwzięciu szerzej wszystkim osobom zainteresowanym podjęciem u nas wolontariatu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do dnia 22.04.2013 r. swoich danych kontaktowych na adres e-mail: jtelejko@wup-krakow.pl. Z naszej strony zostanie wystosowane zaproszenie na spotkanie organizacyjne. Spotkanie jest planowane w trzech terminach do wyboru: 23.04.2013 r. lub 25.04.2013 r. lub 26.04.2013 r.

 

Dodatkowe informacje

Małopolski Dzień Uczenia się jest imprezą cykliczną o charakterze regionalnym. Został on ustanowiony przez Zarząd Województwa Małopolskiego w 2010 roku i ma na celu promowanie szeroko rozumianego rozwoju osobistego. Małopolski Dzień Uczenia się jest organizowany w formie bezpłatnie dostępnych dla mieszkańców działań, warsztatów, szkoleń, lekcji, wystaw , pokazów i innych działań mogących promować ideę uczenia się przez całe życie. W 2013 roku motywem przewodnim Dnia jest przedsiębiorczość. W ramach MDU 2013 i w związku z realizacją projektu mającego na celu wypracowanie systemu bonów szkoleniowych dla MŚP z Małopolski, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie organizuje akcję promującą szkolenia wśród przedsiębiorców – „Mikroszkolenia dla mikroprzedsiębiorcy”. Akcja polegać będzie na zaproszeniu małopolskich przedsiębiorców do bezpłatnego skorzystania z próbek szkoleń, które odbędą się w jednym miejscu w Krakowie.

 

 

Wolontariusze, praktykanci, stażyści poszukiwani
16.04.2013
Wolontariusze, praktykanci, stażyści poszukiwani

Teatr Groteska ma przyjemność zaprosić wszystkich chętnych studentów
do współpracy przy 13. Małopolskiej Paradzie Smoków.

Stanowiska:
•    Animatorzy czasu wolnego
•    Aktorzy Gry Miejskiej
•    Opiekunowie smoków
•    Asystenci koordynatora Parady
•    Asystenci inspicjenta
 

Termin:
•    01-02.06.2013 – 13. Małopolska Parada Smoków. Nowa Tradycja
•    dla chętnych możliwość wzięcia udziału w licznych organizacyjnych działaniach poprzedzających samo wydarzenie

Miejsce:
•    Teatr Groteska w Krakowie
•    Rynek Główny
•    Bulwary Wiślane
 Wymagania:
•    Umiejętność pracy z dziećmi
•    Zdolności organizacyjne
•    Łatwość nawiązywania kontaktów i pracy w zespole
•    Poczucie humoru i chęć przyjemnego spędzenia czasu oraz zdobycia praktycznych doświadczeń

 
Aktywny udział w 13. Małopolskiej Paradzie Smoków daje możliwość zaliczenia części praktyk studenckich, jak również uzyskania stosownego zaświadczenia.
   
Zainteresowanych prosimy o kontakt do 10.05.2013
Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.groteska.pl
Kontakt: Marcin Ochmański, tel.: 794 040 446, e-mail: m.ochmanski@groteska.pl
 
PROGRAM PRAKTYK LETNICH
16.04.2013
Pamiętasz z dzieciństwa smak Vibovitu zjadanego prosto z saszetki?
Czy kojarzą Ci się z czymś nazwy Flegamina i Aviomarin?
Wiesz, co łączy te wszystkie marki?

Powstają w fabrykach Teva Opertions Poland, będącej częścią Teva - największej firmy farmaceutycznej na świecie. Teva koncentruje się na zapewnieniu dostępności wysokiej jakości leków w przystępnych cenach dla jak największej liczby ludzi na całym świecie. W 60 krajach, 73 fabryki Teva produkują rocznie 70 miliardów tabletek, które sprzedawane są na 120 rynkach.

Teva Operations Poland...
... to dwie fabryki w Krakowie i Kutnie. Dzięki zaangażowaniu naszego zespołu dostarczamy ponad 4 miliardy tabletek i kapsułek rocznie. To oznacza, że 3 razy dziennie ponad 3 mln 600 tysięcy pacjentów zażywa wyprodukowane przez nas preparaty.

PROGRAM PRAKTYK LETNICH
Miejsce: Biuro i Fabryka w Krakowie
Naszą ofertę kierujemy do studentów 4 i 5 roku oraz absolwentów.
Możesz odbyć 2-3 miesięczne, bezpłatne praktyki w okresie od lipca do września.

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
- Ukończony minimum trzeci rok studiów
- Min. średniozaawansowana znajomość j. angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dyspozycyjność w wymiarze ok. 30 godzin w tygodniu
- Chęć zdobywania doświadczenia zawodowego - Zaangażowanie w realizację powierzanych zadań - Sumienność oraz dobra organizacja pracy

JAK ODBYWA SIĘ PROCES REKRUTACJI?
- Wstępna analiza nadesłanych aplikacji
- Pierwsze rozmowy telefoniczne i zbieranie informacji o Kandydacie -
 Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna (z przedstawicielem Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi)
- Druga rozmowa kwalifikacyjna (z przedstawicielem docelowego działu) - Ostateczna decyzja i złożenie propozycji Kandydatowi
- Przekazanie informacji zwrotnych wszystkim uczestnikom procesu, którzy zostali zaproszeni na spotkanie

W JAKIM OBSZARZE MOŻESZ ODBYĆ PRAKTYKĘ?
Zapewnienie Jakości
Preferowany kierunek studiów
• Biologia, chemia, zarządzanie jakością

Zakres obowiązków
Wsparcie działu w realizacji zadań
Wprowadzanie, wycofywanie, dystrybucja dokumentacji
Przygotowywanie danych do Przeglądu Jakości Produktu
Archiwizacja prób i dokumentacji serii

Zapewnienie Zgodności z Gxp
Zakres obowiązków
Wsparcie działu w realizacji zadań
Aktualizacja / prowadzenie bazy danych dostawców
Aktualizacja / porządkowanie bazy danych umów jakościowych
Zbieranie i porządkowanie dokumentacji jakościowej od dostawców

Walidacja
Zakres obowiązków
• Wsparcie działu w bieżących zadaniach
Zebranie danych do walidacji procesu, przeglądów okresowych
• Organizacja archiwum dokumentacji walidacyjnej

Laboratorium Mikrobiologiczne
Zakres obowiązków
• Wsparcie działu w realizacji zadań
• Dokumentowanie danych surowych z analiz
• Przygotowanie stanowiska i aparatury
• Przygotowywanie podłoży mikrobiologicznych
• Zapoznanie z zasadami GMP i GLP

Wytwarzanie Suchych Form Leków
Zakres obowiązków
• Wsparcie działu w realizacji zadań
• Porządkowanie dokumentacji
• Gromadzenie i wpisywanie danych do Excela T

Dział Ochrony Środowiska
Preferowany kierunek studiów
Ochrona środowiska/ chemia

Zakres obowiązków
Wsparcie działu w realizacji zadań
Wymagania prawne związane z ochroną środowiska – przygotowanie/ opracowanie rejestru wymagań prawnych
Substancje / mieszaniny chemiczne – wymagania prawne, Karty charakterystyk substancji/ mieszanin niebezpiecznych – opracowanie/weryfikacja bazy danych dla substancji/mieszanin

Wydział Technologiczny (możliwość rozpoczęcia praktyk już od maja)
Preferowany kierunek studiów
Farmacja, zarządzanie jakością, produkcją, inżynieria chemiczna

Zakres obowiązków
Wsparcie działu w realizacji zadań produkcyjnych
Wsparcie przy projektach optymalizacyjnych ( 5S, przezbrojenia)
Obróbka i gromadzenie danych ( tworzenie baz danych)
Wizualizacja wyników

Utrzymanie Ruchu i Administracja
Preferowany kierunek studiów
Historia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia

Zakres obowiązków
Wsparcie działu w realizacji zadań
Praca przy porządkowaniu akt osobowych pracowników
Sporządzenie w wersji elektronicznej imiennej ewidencji uporządkowanych akt

Dział Personalny (możliwość rozpoczęcia praktyk już od maja)
Preferowany kierunek studiów
Zarządzanie zasobami ludzkimi, Psychologia

Zakres obowiązków
Wsparcie w realizacji bieżących zadań i projektów ( m.in. ewaluacja programów szkoleniowych, Performence Management, Program Praktyk Letnich, tworzenie raportów oraz zestawień)

Dział Kadr
Preferowany kierunek studiów
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zakres obowiązków
Wsparcie działu w realizacji zadań
Porządkowanie dokumentacji
Przygotowanie dokumentacji do założenia akt pracowniczych
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji
Wysyłka korespondencji

Dział Controllingu
Preferowany kierunek studiów
Kierunki ekonomiczne: Finanse i rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie i pokrewne

Zakres obowiązków
Zbieranie danych niezbędnych do przygotowania raportów
Przygotowywanie zestawień i analiz w Excelu
Przygotowywanie kalkulacji produktowych
Wsparcie w porządkowaniu dokumentacji SOX

Sprzedaż Międzynarodowa
Preferowany kierunek studiów
• Handel zagraniczny, Rachunkowość

Zakres obowiązków
Wsparcie działu w realizacji zadań
Kompletowanie dokumentacji wysyłkowej
Uzupełnianie rejestrów sprzedaży
Porządkowanie dokumentacji dla celów archiwalnych

BHP
Preferowany kierunek studiów
• Bezpieczeństwo Pracy, Inżynieria chemiczna

Zakres obowiązków
Wsparcie działu w realizacji zadań
Opracowanie raportów z wizyt kontrolnych na terenie firmy
Porządkowanie baz danych z MSDS, wynikami pomiarów na stanowiskach pracy
Udział w szkoleniach, przygotowanie materiałów do szkoleń BHP


JAK APLIKOWAĆ?
Prześlij Curriculum Vitae wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres: krakow.kariera@teva.pl najpóźniej do 10 maja.
W tytule maila wpisz: Miasto + obszar, w którym chciałbyś odbyć praktyki.
Do dokumentów dołącz klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 28.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Program Praktyk i Staży Grupy Inditex
28.03.2013

Jeśli moda jest Twoją pasją, a Ty masz zapał do pracy i nie boisz się nowych wyzwań, rozpocznij z nami swoją karierę zawodową w jednej z największych firm odzieżowych na świecie!

 

Oferujemy Ci dwa programy praktyk i staży, które będą odbywać się w okresie wakacyjnym w Centrali Grupy Inditex w Warszawie – Program Praktyk Letnich oraz Program Stażowy.

 

Do udziału w programie zapraszamy studentów (preferowany III, IV lub V rok studiów) oraz absolwentów. Program daje szanse na odbycie 1-miesięcznej praktyki lub 3-miesięcznego stażu z ewentualną możliwością przedłużenia.

 

Aktualna oferta obejmuje Dział HR (Rekrutacja, Szkolenia, Rozwój) oraz Księgowość.

Nabory na oba programy prowadzone będą w terminie od marca do kwietnia.

 

Poszukujemy kandydatów, którzy są pasjonatami mody, dobrych merytorycznie w swojej dziedzinie/kierunku studiów, posiadających bardzo dobrą znajomość języka angielskiego lub/i hiszpańskiego, dobrze posługujących się pakietem MS Office, dynamicznych, komunikatywnych, otwartych na nowe doświadczenia oraz dyspozycyjnych.

 

Jeśli jesteś zainteresowany/a Programem Praktyk Letnich bądź Stażem, prześlij nam swoją aplikację (CV+LM) na adres: student@pl.inditex.com, umieszczając w tytule maila nr.referencyjny:

Praktyki Letnie/Dział lub Staż/Dział (masz do wyboru: Księgowość lub HR)

 

Cenimy różnorodność pomysłów, osobowości i idei, dlatego zamiast standardowego listu motywacyjnego przedstaw nam swoją kandydaturę w oryginalny sposób. Forma zależy od Ciebie!

(maksymalna wielkość pliku 10 MB). Termin nadsyłania zgłoszeń: koniec kwietnia.

 

Rekrutacja:

Przewidujemy rozbudowany proces rekrutacyjny. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami na praktykę/staż i zaprosimy ich do siedziby firmy w Warszawie. Możesz spodziewać się rekrutacji indywidualnej bądź grupowej, testu językowego bądź testu z wiedzy z danej dziedziny.

 

Wszyscy biorący udział w procesie rekrutacji otrzymają od nas informację zwrotną o wynikach rozmów i testów, ale tylko najlepsi – zaproszenie na praktykę bądź staż.

 

Co możesz zyskać? Dołączając do Programu Praktyk i Staży możesz zdobyć doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku w jednej z największych firm odzieżowych na świecie.

 

Oferujemy płatne praktyki i staże, opiekuna podczas odbywania programu, miłą atmosferę pracy (pracujemy na tzw. open space, preferujemy otwartą komunikację, zwracamy się do siebie po imieniu), możliwość wyrażania swojej indywidualności (nie obowiązuje dresscode) oraz niespodziankę na dobre rozpoczęcie pracy.

 

DOŁĄCZ DO ŚWIATA MODY!

CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!