Drodzy Studentki/Studentki!
W imieniu Agencji Marketingowej Invette informujemy o możliwości realizacji praktyk w dziale SEO, dla wszystkich, którzy chcieliby zdobyć doświadczenie
zawodowe oraz rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego, technicznego SEO i tworzenia Contentu.
Praktyki są realizowane w formie bezpłatnej.
Istnieje możliwość zawarcia umowy o praktyki bezpośrednio z firmą, lub na podstawie skierowania z uczelni.
Preferowana ilość godzin to 120 h, tak, żeby praktykanci mogli zapoznać się z ważnymi zagadnieniami i zadaniami realizowanymi w ramach programu praktyk.
Zazwyczaj zgłaszali się do firmy studenci z kierunków Architektura Informacji oraz Dziennikarstwo, ale Agencja jest otwarta również na inne obszary, które mogłyby pasować do charakteru naszej działalności.
W razie pytań, studenci mogą kontaktować się bezpośrednio z Panią Alicją Furman.
Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy IV
Projekt współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Okres realizacji projektu:
I ETAP: 01.04.2022r. – 31.03.2023 r.
II ETAP: 01.04.2023 – 31.03.2024 r.
III ETAP: 01.04.2024 – 31.03.2025 r.
Osoby kontaktowe:
Jagoda Szybiak (jagoda.szybiak@firr.org.pl kom. 607 498 230)
Czemu służy projekt?
- zapewnieniu kompleksowego wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami, mającego na celu ich skuteczne wejście na rynek pracy,
- udostępnieniu grupowych i indywidualnych zajęć, rozwijających kompetencje zawodowe i społeczne, w tym szkoleń zawodowych z rynku komercyjnego,
- zdobyciu doświadczenia w miejscu pracy dzięki trzymiesięcznemu, płatnemu stażowi.
Z czego możesz skorzystać:
- z indywidualnego wsparcia coacha, pomagającego ukierunkować i zoptymalizować wysiłki, zmierzające do znalezienia i podjęcia pracy,
- z indywidualnych i grupowych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego, prawa dot. niepełnosprawności, pracy, możliwości uzyskania dofinansowania do wynagrodzenia i innych,
- z warsztatów umiejętności miękkich i twardych,
- z pomocy asystenta wspierającego podczas uczestnictwa w Projekcie,
- ze specjalistycznych kursów zawodowych z otwartego rynku (komercyjnych), dopasowanych do indywidualnych potrzeb (część uczestników),
- z płatnego stażu (część uczestników).
Jakie są warunki uczestnictwa:
- motywacja do nauki i znalezienia w przyszłości ciekawej pracy,
- brak zatrudnienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej – w dniu przystąpienia do Projektu,
- wiek aktywności zawodowej,
- posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności,
- przejście procesu rekrutacji do Projektu,
- pierwszeństwo w kwalifikacji do Projektu będą miały osoby, które w ciągu maksymalnie 12 miesięcy od przystąpienia do Projektu kończą naukę lub w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed przystąpieniem do Projektu ją zakończyły.
Więcej informacji:
Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
ul. Świętokrzyska 14
30-015 Kraków
tel. (12) 444 73 49
Zgłoszenia
Projekt realizowany jest przez krakowskie i warszawskie biuro Fundacji.
Aby wziąć udział w projekcie prosimy przesyłać swoje zgłoszenia razem z CV na adres:
Osoby z terenu województwa małopolskiego:
Jagoda Szybiak
jagoda.szybiak@firr.org.pl
tel. 607 498 230
Osoby z terenu województwa mazowieckiego:
Oddział w Warszawie
warszawa@firr.org.pl
staz.warszawa@firr.org.pl
Tel: 22 400 50 73
Daria Jaszczak tel. 512 372 957
Krzysztof Sałuda tel. 663 883 336
TWÓRZ Z NAMI HISTORIĘ!
W PMI zdecydowaliśmy się zrobić coś niesamowitego. Całkowicie zmieniamy naszą działalność i budujemy naszą przyszłość na jednym jasnym celu – budowanie przyszłości bez dymu tytoniowego.
Ogromna zmiana wiąże się z ogromną szansą. Tak więc, gdziekolwiek do nas dołączysz, będziesz cieszyć się swobodą marzeń i dostarczaniem lepszych, jaśniejszych rozwiązań oraz przestrzenią, aby rozwijać swoją karierę w nieskończenie różnych kierunkach.
DOŁĄCZ DO NAS!
KOGO SZUKAMY?
• Jesteś studentem ostatnich lat studiów lub od Twojej obrony nie upłynęło więcej niż 12 miesięcy (preferowane kierunki związane z BHP, inżynieria bezpieczeństwa, inżynieria i ochrona środowiska)
• Możesz przeznaczyć na staż minimum 30 godzin tygodniowo
• Masz znajomość pakietu MS Office (w tym Excela)
• Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu analizy danych
• Bardzo dobrze znasz język angielski (minimum poziom B2)
• Jesteś osobą zaangażowaną i zorientowaną na cel
• Potrafisz komunikować się i współpracować z różnymi osobami
• Myślisz nieszablonowo, kreatywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów i usprawniania procesów
• Posiadasz certyfikat audytora wewnętrznego ISO 14001 / 45001 (mile widziane)
CO CI OFERUJEMY:
• Umowę zlecenie na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 12 miesięcy
• Wynagrodzenie zależne od przepracowanych godzin, ze stawką nie mniejszą niż 30 zł/h brutto
• Karta Multisport Plus oraz dofinansowanie do stołówki (250zł/miesięcznie)
• Dostęp do wewnętrznych platform szkoleniowych, w tym do platformy do nauki języków obcych
• Możliwość wprowadzania własnych pomysłów i rozwiązań - liczymy na to! 😊
• Elastyczny czas pracy, który pogodzisz ze studiami lub innymi obowiązkami
• Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i uczenia się od najlepszych
• Bezpłatny parking rowerowy i samochodowy
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
• Wsparciem specjalistów BHP i OŚ we wdrażaniu standardów BHP w naszej fabryce
• Przeprowadzaniem analiz danych i wprowadzaniem wyników prac badawczych w zakresie rozwoju metod szkoleń, BHP, ochrony środowiska
• Przeprowadzaniem testów i kwalifikacji infrastruktury BHP i środków ochrony indywidualnej
• Pomocą w przygotowaniu do audytu certyfikującego ISO 14001 i 45001
• Samodzielnym prowadzeniem projektów w obrębie usprawniania procesów
Aplikuj do 18 lipca 2024 r.
Każda osoba, która prześle aplikację, otrzyma informację o jej statusie.
Link do ogłoszenia oraz aplikacji to: Staż w dziale BHP | PMI - Philip Morris International.
zapraszamy do odbycia stażu w LSW!
Opis zadań
Warunki zatrudnienia / Firma oferuje
Forma składania aplikacji
CV prosimy wysyłać na adres: aleksandra@villa.org.pl
Przyjmowanie zgłoszeń w terminach:
20.06.2024 – 27.06.2024
Miejsce pracy
Kraków
Dlaczego warto dołączyć na letni staż do Marsh European Business Support Center (EBSC)?
• Nagradzane Centrum Doskonałości: Jako stażysta w Marsh EBSC, będziesz częścią zespołu wyróżnionego nagrodami za doskonałe dostarczanie usług dla zespołów i klientów Marsh na całym kontynencie europejskim. Zdobędziesz praktyczne doświadczenie w dynamicznym i nowoczesnym środowisku.
• Wspieranie Innowacji: Jesteśmy na czele zmian, nieustannie wykorzystując nowe technologie, aby rewolucjonizować branżę ubezpieczeniową. Jako stażysta, poznasz najnowsze trendy i innowacje w sektorze ubezpieczeniowym i zdobędziesz kompetencje określane mianem „umiejętności przyszłości”.
• Wielojęzyczne Zespoły: Jako miłośnicy języków, nasz różnorodny zespół posługuje się imponującą liczbą 29 języków. Razem tworzymy prawdziwie globalną atmosferę pracy! Będziesz mieć szansę współpracować z koleżankami i kolegami z 24 różnych narodowości.
• Współtworzenie Transformacji Biznesowej: W Marsh EBSC stawiamy na ponadprzeciętność. Aktywnie współpracujemy z kolegami z Marsh, aby doskonalić procesy biznesowe i dostarczać innowacyjne rozwiązania. Jako stażysta, staniesz się nieodłączną częścią wprowadzania znaczących zmian.
Korzyści:
• Pełnopłatny 3-miesięczny Program
• Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną – wybór należy od Ciebie!
• Pakiet świadczeń, jeśli wybierzesz umowę o pracę
• Elastyczne godziny pracy. Możesz stworzyć swój harmonogram pracy z Liderem Zespołu w oparciu o swoją dostępność. W weekendy odpoczywamy 😊
• Elastyczny tryb pracy!
• Dedykowane szkolenia.
• Przypisany Opiekun (Buddy) oraz wsparcie od międzynarodowych zespołów
• Niezapomniana atmosfera
• Możliwość stałego zatrudnienia po zakończeniu stażu i rozpoczęcie kariery w międzynarodowej firmie
• Certyfikat ukończenia programu
A kogo szukamy?
• Masz bardzo/dobrą znajomość języka angielskiego ORAZ innego języka obcego z listy: niemiecki, francuski, holenderski, duński, norweski lub szwedzki
• LUB bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim i posiadasz wiedzę z zakresu Excela i VBA
• Chcesz pracować w dużym, międzynarodowej organizacji z oddziałami na całym świecie
• Dobrze znasz pakiet MS Office
• Masz oko do szczegółów i podstawowe umiejętności analityczne
• Umiesz organizować swoją pracę i szybko się uczysz
• Cenisz pracę w różnorodnym zespole
Chcesz zebrać doświadczenia zawodowe i ciekawie wykorzystać wakacyjny czas? Nie zwlekaj i aplikuj już dzisiaj!
PL wersja ogłoszenia: https://careers.marshmclennan.com/eu/en/job/R_271396/Program-sta%C5%BCowy-EBSC-2024-edycja-Letnia
ENG wersja ogłoszenia: https://careers.marshmclennan.com/eu/en/job/R_271398/Call-for-interns-2024-Summer-Edition
Prowadzimy rekrutację na dwumiesięczny staż na stanowisku: Asystenta_tki ds. relacji partnerskich w Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej.
Jeśli jesteś studentem lub studentką, lubisz kontakt z ludźmi, chcesz rozwijać się w dziedzinie organizacji wydarzeń i budowania relacji z partnerami, to szukamy właśnie Ciebie!
Staż jest bezpłatny, będzie realizowany w od lipca do września br. Po zakończeniu stażu możliwa kontynuacja współpracy – zatrudnienie na umowę zlecenie.
Jaki będzie zakres Twoich obowiązków?
Czego od Ciebie oczekujemy?
Mile widziane będą:
Co oferujemy?
Napisz do nas. Czekamy na Ciebie!
Osoby zainteresowane ofertą współpracy prosimy o przesyłanie CV do 26 czerwca 2024 r. na adres email: hr@fundacjagap.pl W tytule prosimy o wpisanie: Aplikacja - Asystent_tka ds. relacji partnerskich w Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej W CV prosimy o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.