BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

Praktyki w FG Energy
25.02.2022

Międzynarodowa firma FG Energy oferuje praktyki do każdego działu (m.in. logistyczny, techniczny, informatyczny, księgowy, finansowy, dział umów, backoffice, administracja, operacyjny, HR, rekrutacji, prawny, ekspansji międzynarodowej.

Oferujemy:
- współpracę w międzynarodowej firmie
- szkolenie wdrażające w pracę
- elastyczny czas pracy pozwalający łączyć pracę z nauką, pasją lub innymi aktywnościami
- duże możliwości rozwoju
- pracę w miłej i pozytywnej atmosferze

Oczekujemy:
- dużo chęci do rozwoju
- otwartość na wyzwania
- umiejętność gospodarowania własnym czasem
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów

 

Aplikacje prosimy przesyłać na adres:
agata.lis@fgenergy.pl

Eurodesk - praktyki i staże
23.03.2021

Eurodesk to program Unii Europejskiej dla młodzieży, osób pracujących z młodzieżą i organizacji młodzieżowych, wspierany – finansowo i merytorycznie - przez Komisję Europejską, Ministerstwo Edukacji Narodowej i Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa wyższego w ramach programu "Erasmus+".

Eurodesk to międzynarodowa sieć działająca w 36 krajach europejskich. Należą do niej organizacje i instytucje pracujące z młodzieżą, zajmujące się informacją europejską i/lub młodzieżową. W Eurodesku działa ponad 1000 organizacji, w tym ponad 60 w sieci Eurodesk Polska.

Eurodesk to błyskawiczna informacja o możliwościach w Europie - dla młodzieży i osób pracujących z młodzieżą. Edukacja, szkolenia, mobilność, fundusze – to główne obszary zainteresowania naszych odbiorców. A tym samym i nasze.

praktyki i staże

Praktyki w Fundacji Sustinae
9.02.2021

Praktyki zawodowe w ramach realizowanego przez Fundację Sustinae zadania publicznego "Specjalistyczne usługi dla rodzin z dzieckiem z niepełnosprawnością".

Szukamy osób posiadających kwalifikacje (ukończone lic.) pedagoga/psychologa/terapeuty zajęciowego/pedagoga specjalnego/ asystenta osoby niepełnosprawnej/opiekuna medycznego i innych, do świadczenia usług specjalistycznych w rodzinach z dzieckiem z niepełnosprawnością.

 

Zakres działań:

1) Wspieranie rodziny w uczeniu i rozwijaniu umiejętności dziecka z niepełnosprawnością niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:

  • kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania;
  • motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji;
  • prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych;
  • wspieranie w codziennych czynnościach życiowych.

2) Interwencje i pomoc w życiu w środowisku i rodzinie, w tym:

  • pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych;
  • ułatwienie dostępu do edukacji i kultury;
  • doradztwo w zakresie uzyskania pomocy ze strony innych instytucji;
  • pomoc w załatwianiu spraw urzędowych;
  • kształtowanie pozytywnych relacji w rodzinie oraz odpowiednich postaw wobec dziecka z niepełnosprawnością.

3) Wspieranie i trening w zakresie wspomagania procesu leczenia dziecka z niepełnosprawnością, w tym wsparcie i trening:

  • umiejętności pielęgnacji dziecka z niepełnosprawnością;
  • w zakresie uzgadniania i pilnowania terminów badań, zabiegów, wizyt u lekarza;
  • w zakresie pilnowania podawania leków oraz obserwowania ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania.
  • w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych.

4) Przejęcie czasowej opieki nad dzieckiem z niepełnosprawnością z zapewnieniem niezbędnych potrzeb życiowych w celu umożliwienia rodzicom:

  • załatwienia spraw związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego;
  • załatwienia spraw urzędowych;
  • dbania o własne zdrowie;
  • odpoczynku

5) Odprowadzanie i przyprowadzanie dziecka z niepełnosprawnością do/z przedszkola, szkoły, przy pisemnej zgodzie opiekuna prawnego.

Usługi prowadzone są 7 dni w tyg. w godz. 7-19 (w dużej mierze szukamy osób, które są dyspozycyjne popołudniami oraz w weekendy).

Osobom realizującym usługi przysługuje zwrot kosztów dojazdu do miejsca świadczenia usługi.

Praktyki Dziennikarskie do Dwumiesięcznika Business Intelligence
9.02.2021

Bezpłatne praktyki na kierunku Dziennikarstwo.

Dwumiesięcznik Business Intelligence skierowany jest do przedsiębiorców, menadżerów, dyrektorów zarządzających, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy.

www.business-intelligence.com.pl
www.jachymczak.pl

https://jachymczak.pl/produkt/dwumiesiecznik-business-intelligence-nr-5-2021/

Staż z językiem francuskim - Intern in Accounts Payable Department (French Speaker)
7.01.2021

Staż z językiem francuskim - Intern in Accounts Payable Department (French Speaker)

  • Firma: HAVI
  • Rodzaj zatrudnienia: umowa zlecenie
  • Miejsce pracy: Kraków
  • Branża: Księgowość, Finanse

Careers at HAVI | Havi | Intern in Accounts Payable Department (French Speaker) in Krakow | Careers at Service HUB Krakow (icims.com)

Zdobywca umiejętności HR: od praktyk do stażu
14.12.2020

Muzeum Narodowe w Krakowie zaprasza do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko:

Zdobywca umiejętności HR:
od praktyk do stażu

Miejsce pracy: Kraków – Gmach Główny MNK

Muzeum Narodowe w Krakowie jest najstarszym i największym muzeum z przymiotnikiem "narodowe" w nazwie w Polsce. Zostało powołane do życia w 1879 r. uchwałą Rady Miasta Krakowa, jest zatem instytucją kultury z ponad 140-letnią tradycją. Zbiory, nad którymi sprawujemy pieczę liczą ponad 900 tysięcy eksponatów, a naszą misją jest upowszechnianie sztuki polskiej i zagranicznej. Zatrudniamy obecnie prawie 600 pracowników pracujących w kilkunastu oddziałach Muzeum zlokalizowanych w Krakowie oraz Zakopanem.

Do naszego HR-owego zespołu poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem w obszarze miękkiego HR oraz poszerzeniem wiedzy zdobytej na studiach.

Nasz zespół HR to osoby o wysokich kompetencjach oraz otwartości umysłu. To, co cenimy najbardziej to możliwość wymiany wiedzy, wzajemne zaufanie, chęć poszukiwania nowych rozwiązań, elastyczność oraz otwarta komunikacja.
Zapraszamy zatem do kontaktu osoby, które uważają, że taki zespół jest dla nich ciekawy do współpracy oraz będących/mających:

•student/studentka III – V roku studiów, preferowane kierunki: Psychologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi lub pokrewne,
•dyspozycyjność min. 3 dni w tygodniu lub ok. 25 godzin w tygodniu,
•znajomość programów MS Office (Excel, PowerPoint) na poziomie min. dobrym,
•dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,
•ciekawość, proaktywna postawa i zainteresowanie obszarem miękkiego HR,
•komunikatywność i łatwość budowania relacji,
•mile widziane doświadczenie w obszarze miękkiego HR.

Główne wyzwania:
•udział i wsparcie w projektach HR (system onboardingu pracowników, oceny pracownicze, ścieżki rozwoju i plany sukcesji itp.),
•wsparcie procesu rekrutacyjnego,
•udział w procesach rozwojowych i organizacji szkoleń dla pracowników,
•wsparcie działu w bieżących pracach i zadaniach.


Jak widzimy warunki współpracy?

•praktyka bezpłatna (w ramach praktyk obowiązkowych lub nieobowiązkowych) – okres do ustalenia w zależności od wymagań na studiach, a następnie staż płatny na okres 6 – 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia.


Co jeszcze możemy zaoferować:

•współpracę z zaangażowanym zespołem specjalistów oraz atmosferę w dziale opartą na życzliwości, szacunku i wzajemnej pomocy,
•zespół otwarty na dzielenie się wiedzą,
•możliwość zdobycia doświadczenia w różnych obszarach HR oraz udziału w ciekawych projektów HR-owych,
•możliwość uzyskania zaświadczenia potwierdzającego realizowane zadania i udział w projektach,
•staż w fantastycznej lokalizacji – budynek Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Krakowie,
•elastyczny grafik dostosowany do planu zajęć.

CV wraz z informacją jakie są powody dla których kandydat chciałby rozpocząć z Nami współpracę oraz jakie argumenty przemawiają za daną kandydaturą należy składać, do 31.01.2021, poprzez stronę: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c0a379c0916f4e5a80cbf9b1f7f05a86