Konkurs jest otwarty dla studentów
wszystkich wydziałów. Aby wziąć udział wystarczy zainteresowanie PR-em i odrobina
zapału. Zadaniem uczestników jest przygotować strategię komunikacyjną na jeden
z tematów podanych na stronie internetowej konkursu: www.imm.com.pl/praktykuj2011.
Wszystkie trzy tematy wiążą się ze wsparciem działań Fundacji Dzieci Niczyje,
która jest partnerem tegorocznej edycji. Zgłoszenia przyjmowane są przez stronę
internetową do 31 marca.
Autorzy najciekawszych prac zostaną
zaproszeni do kolejnego etapu, w którym będą mogli zaprezentować swoje
strategie przed jury złożonym z profesjonalistów z branży PR i przedstawicieli
organizacji patronujących konkursowi. Najlepsi polecą do Londynu i Brukseli na
wakacyjne staże w prestiżowych agencjach PR - Fleishman-Hillard,
Burson-Marsteller i LEWIS PR. Na zwycięzcę czeka także nagroda pieniężna ufundowana
przez Instytut Monitorowania Mediów w wysokości 2000 zł, a laureat jadący do Brukseli
otrzyma bilety lotnicze od agencji Solski Burson-Marsteller. Dla całej
zwycięskiej trójki magazyn "Brief" przygotował prezent w postaci rocznej
prenumeraty.
- Udział w tym konkursie jest idealnym
początkiem na drodze zawodowej PR-owca - mówi Anna Sanowska z Instytutu
Monitorowania Mediów - Z moich informacji wynika, że wszyscy zwycięzcy konkursu
pozostają w branży public relations. Z kolei agencje, które zapewniają staże
naszym laureatom, zwykle są bardzo zadowolone z poziomu wiedzy praktykantów, ich
kreatywności oraz pracowitości. Agencje chwalą także dobrą znajomość języka
angielskiego, która jest niezbędna do pracy w środowisku międzynarodowym.
"PRaktykuj za granicą" to jedyny tego typu
projekt w Polsce. Jego celem jest umożliwienie polskim studentom zdobycia
doświadczenia na rynku międzynarodowym, podpatrzenia jak pracują najlepsi w
branży. Jednocześnie konkurs działa na rzecz organizacji pozarządowej, oferując
jej oryginalną strategię komunikacji, która powstała pod okiem znawców. -
Otrzymujemy projekty na bardzo wysokim poziomie, młodym ludziom może brakować
doświadczenia, ale na pewno nie brakuje im kreatywności - zapewnia Anna
Sanowska.
Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów już
od siedmiu lat przyciąga uwagę zdolnych, ambitnych, młodych osób, które marzą o
karierze w public relations. W poprzednich edycjach laureaci mieli okazję
odbywać staże w Berlinie, Brukseli, Dublinie, Londynie, Monachium i Mediolanie.
Konkurs wspierają firmy Fleishman-Hillard, Solski Burson-Marsteller, LEWIS PR, magazyn Brief, a także organizacje studenckie AIESEC i AEGEE oraz biuro karier Profil. Patronami merytorycznymi są Polskie Stowarzyszeni Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. Patronat medialny objęły: Radio Planeta, Gazeta Studencka, Semestr, PRoto.pl, dlaczego.com.pl, dlastudenta.pl, Kariera.com.pl, portal SGI.
I. Przedstaw
propozycje wykorzystania portali społecznościowych i Internetu w celu
podwyższenia efektywności jednego z działań statutowych Fundacji Dzieci
Niczyje.
II. Stwórz strategię
komunikacji dla projektu Fundacji Dzieci Niczyje i firmy Polkomtel SA - Telefon
Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111.
III. Stwórz strategię
komunikacji dla projektu Fundacji Dzieci Niczyje - "Dobry Rodzic - Dobry Start"
jako doradcy dla profesjonalistów oraz dla rodziców z grup ryzyka, w zakresie
profilaktyki krzywdzenia małych dzieci.
Uwaga! Pełen opis zadań, kryteria
oceniania, regulamin konkursu i inne informacje można znaleźć na stronie
internetowej: www.imm.com.pl/praktykuj2011
Alexander
Mann Solutions is the leading global provider of Recruitment Process
Outsourcing (RPO). We take responsibility for making our clients' recruitment
work better and faster, helping them put the right strategy in place to deliver
on their people goals.
Our
aspiration is to be the employer of choice in our market; the company everyone
wants to join and the place they love to work. After all, we've got some great
things to offer. We give our people the opportunity to work for the market
leader and learn from the most talented people in the industry. We offer a
varied, international career path and the chance to work in partnership with
some of the world's most exciting brands.
We're
ambitious with our growth plans, innovative in our solutions and committed to
our clients. We're inspiring people: join us if you are too!
We are currently looking for candidates for the position of:
Intern
(Reference number: INT2011)
Kraków
recruitment@alexmann.com
Please remember to quote the reference number INT2011 in the subject of
your e-mail. The deadline for applying
is 11th of March.
Please include the following statement in your CV:
"I hereby authorise
you to process my personal data included in my job application for the needs of
the recruitment process (in accordance with Personnel Protection Act dated
29.08.1997 no 133 position 883)."
Please kindly note we will only contact
chosen candidates.
Alexander Mann Solutions
www.alexandermannsolutions.com