BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

Ruszyła kolejna edycja programu Praktyka z Lwem!
14.03.2012
Ruszyła kolejna edycja programu Praktyka z Lwem!
W marcu br. w ING Banku Śląskim rozpoczyna się szósta edycja programu Praktyka z Lwem. Program kierowany jest do ambitnych i przedsiębiorczych studentów, zainteresowanych zdobyciem pierwszych doświadczeń zawodowych w dużej i prężnie rozwijającej się organizacji.
Praktyka z Lwem organizowana jest w blisko czterdziestu departamentach i jednostkach organizacyjnych ING Banku Śląskiego, zarówno w centrali (Warszawa oraz Katowice), jak i w oddziałach regionalnych. Projekty praktyk, na które można aplikować, charakteryzuje szeroki zakres tematyczny. W tym roku studenci będą mogli wybierać spośród praktyk obejmujących obszary m,in.: marketingu, prawa, HR, bankowości korporacyjnej czy IT.
Program Praktyka z Lwem to doskonała okazja na zdobycie doświadczenia zawodowego oraz zapoznanie się z specyfiką pracy w dużej organizacji finansowej. Bardzo często dla wielu uczestników praktyki stanowią pierwszy etap kariery w ING Banku Śląskim.
Praktyka z Lwem jest płatna, trwa od dwóch do trzech miesięcy w okresie od lipca do września i kierowana jest do studentów już od drugiego roku studiów, różnych kierunków oraz specjalności. Pierwszym etapem rekrutacji jest przesłanie wypełnionego formularza aplikacyjnego dostępnego na stronie www.ingbank.pl/praktykazlwem na adres praktyka.zlwem@ingbank.pl.

OFERTA PRAKTYK ZAWODOWYCH
14.03.2012

Teatr Lalki, Maski i Aktora Groteska ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych studentów do wzięcia udziału w spektakularnym plenerowym wydarzeniu –

XII WIELKIEJ PGNiG PARADZIE SMOKÓW

 

Stanowiska:

·        Animatorzy czasu wolnego / Animatorzy kultury

·        Koordynatorzy konkursów sprawnościowych dla dzieci

·        Asystenci koordynatora Parady

·        Asystenci inspicjenta

·        Aktorzy Rodzinnej Gry Miejskiej

 

Termin:

·        02-03.06.12 – XII Wielka PGNiG Parada Smoków

·        Dla zainteresowanych możliwość wzięcia udziału w licznych organizacyjnych działaniach poprzedzających same wydarzenie

 

Miejsce:

·        Teatr Groteska w Krakowie

·        Rynek Główny

·        Bulwary Wiślane

 

Wymagania:

·        Umiejętność pracy z dziećmi

·        Zdolności organizacyjne

·        Łatwość nawiązywania kontaktów i pracy w zespole

·        Poczucie humoru i chęć przyjemnego spędzenia czasu oraz zdobycia praktycznych doświadczeń

 

Praktyki zakończone sukcesem będą gratyfikowane odpowiednim zaświadczeniem J

 

Zainteresowanych prosimy o kontakt do 13.04.12

 

Olga Lany – Kierownik Działu Marketingu

 

12 631 81 81

olga.lany@groteska.pl

Summer Internship in Finance and Accounting Department
8.03.2012

 Summer Internship in Finance and Accounting Department
Supply Network Operations/Logistics Department
Human Resources Department
Marketing Department
Customer Business Development/Sales Department
Attractive Paid 3 Months Program
Start: July 2012
Deadline for application: April 15, 2012


P&G is a fast moving consumer goods company offering its products in about 130 countries worldwide. The company has one of the strongest portfolios of trusted, quality, leadership brands including (Olay®, Lenor®, Gillette®, Pampers®, Pantene®, Wella®, etc.). P&G is able to provide to their employees great span of learning, challenge and stable background of an international company with 170 years long history.
The Job Scope Includes:
· working on real business projects which are supporting current business strategies and needs giving you broad exposure to the organization
· cooperation with the multifunctional team
· business/technologies/applications knowledge building

The Candidate:
· Is a student of III, IV or V year of studies of all faculties with financial interests
· has strong communication skills in Polish and English
· has strong initiative and problem solving skills
· has positive attitude towards challenge and changes
· is able to work against priorities

What We Offer:
· attractive compensation and benefit package
· meaningful responsibility from day one
· challenging job in a dynamic, multinational and diverse work environment
· appropriate trainings and tools (laptop, mobile phone) to successfully complete your projects
· access to the employee facilities: gym, game room, massage
· help in accommodation for students who need support in Warsaw

Apply online trough our career website:
www.kariera.procter.



Internship Programme
16.02.2012

Inspiring People - It’s who we are and what we do!

 

Alexander Mann Solutions is the leading global provider of Recruitment Process Outsourcing

(RPO). We take responsibility for making our clients' recruitment work better and faster,

helping them put the right strategy in place to deliver on their people goals.

Our aspiration is to be the employer of choice in our market; the company everyone wants to

join and the place they love to work. After all, we've got some great things to offer. We give

our people the opportunity to work for the market leader and learn from the most talented

people in the industry. We offer a varied, international career path and the chance to work in

partnership with some of the world's most exciting brands.

We're ambitious with our growth plans, innovative in our solutions and committed to our

clients. We're inspiring people: join us if you are too!

 

 

Internship Programme

(Reference number: INTspring2012)

Kraków

 

Through our two-month internship programme, we’re offering passionate, talented people like you end-to-end exposure to our inspiring work environment.
Internship Programme at Alexander Mann Solutions is a great way to apply what you have learned in school, test the waters of the professional world and build a strong foundation for achieving your career goals. As an Intern at AMS, you will be part of a global organisation. You will enjoy varied work experiences that help you develop skills such as teamwork, effective communication, professional networking, and understanding of business procedures.

 

Inspired?

We are interested in university students with good level of spoken and written English who can inspire us, and who are ready to be inspired

 

Duration: 3 months (April 2012 – June 2012)

Working hours: 20h per week

 

Please note that at AMS all interns work on a voluntary basis

 

We offer:

· Real work experience and a great learning opportunity

· Engagement in the daily life of our workplace

· Mentor to ensure a supportive environment for you at AMS

· Feedback on your performance and progress during the programme

 

If you are interested in the role please apply on-line:

www.alexandermannsolutions.com/careers/search-for-a-role/

 

Please include the following statement in your CV:

"I hereby authorise you to process my personal data included in my job application for the needs of the

recruitment process (in accordance with Personnel Protection Act dated 29.08.1997 no 133 position 883)."

 

Please kindly note we will only contact chosen candidates.

 

Alexander Mann Solutions

www.alexandermannsolutions.com

Praktyka - Specjalista od spraw sprzedaży – dział sprzedaży w firmie Revsolution sp. z o.o.
13.02.2012
Revsolution Sp. z o.o. to firma założona przez absolwentów i studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera z myślą o wprowadzeniu nowej jakości do sektora nowoczesnej edukacji i skutecznego zarządzania.
Projektujemy przyszłość – poprzez inicjowanie, zarządzanie, realizację, wspomaganie oraz ewaluację projektów dla sektora prywatnego i publicznego. Zarządzanie projektami to najlepsza droga rozwoju – zachęcamy do kroczenia nią razem z Revsolution.
Projektujemy przyszłość – poprzez nowoczesną działalność szkoleniową i edukacyjną. Penetrujemy wszystkie sektory personalnej i instytucjonalnej aktywności w poszukiwaniu innowacyjnych, przyszłościowych, a nierzadko niszowych zagadnień i zasobów wiedzy, których zgłębianie i propagowanie jest naszą pasją.
Projektujemy przyszłość – poprzez organizację wyjątkowych wydarzeń, jako kamieni milowych rozwoju personalnego i organizacyjnego. Oryginalne, wartościowe i perfekcyjnie przygotowane eventy są dla Revsolution oczywistym elementem przestrzeni, w której działamy.

Zapraszamy do uczynienia pierwszego kroku poprzez praktykę w naszej firmie!
Zarząd firmy Revsolution sp. z o.o.

Stanowisko:
Specjalista od spraw sprzedaży – dział sprzedaży w firmie Revsolution sp. z o.o.

Zakres obowiązków:
-sprzedaż produktów projektowych, szkoleniowych oraz eventowych oferowanych przez firmę Revsolution
-poszukiwanie kontrahentów oraz klientów w oparciu o research internetowy
-pomoc przy realizacji kampanii promocyjnych projektów oferowanych przez firmę Revsolution

Wymagania:
-dyspozycyjność
-komunikatywność
-umiejętność swobodnego kontaktowania się z klientami
-umiejętność pisania i redagowania tekstów
-dobra znajomość pakietu MS Office
-umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość

Wymagania dodatkowe:
-doświadczenie w pracy przy sprzedaży lub na stanowisku konsultanta telefonicznego
-dobra znajomość angielskiego lub innego języka obcego

Oferujemy:
-możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w deficytowym zawodzie, jakim jest obecnie specjalista do spraw sprzedaży
-wynagrodzenie w postaci prowizji od sprzedaży
-możliwość nieodpłatnego udziału w organizowanych przez firmę Revsolution szkoleniach otwartych oraz wewnątrzfirmowych
-możliwość zatrudnienia w firmie Revsolution po ukończeniu praktyki.


Forma kontaktu:
Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: michal.tarasiewicz@revsolution.pl wpisując w tytule maila: Nr. ref.: Pr/SPE/2012/2 lub kontakt telefoniczny z Panem Michałem Tarasiewiczem – 781 762 201
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)."\r\n
Praktyka - Asystent menedżera projektów unijnych.
13.02.2012
Projektujemy przyszłość!
Revsolution Sp. z o.o. to firma założona przez absolwentów i studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera z myślą o wprowadzeniu nowej jakości do sektora nowoczesnej edukacji i skutecznego zarządzania.
Projektujemy przyszłość – poprzez inicjowanie, zarządzanie, realizację, wspomaganie oraz ewaluację projektów dla sektora prywatnego i publicznego. Zarządzanie projektami to najlepsza droga rozwoju – zachęcamy do kroczenia nią razem z Revsolution.
Projektujemy przyszłość – poprzez nowoczesną działalność szkoleniową i edukacyjną. Penetrujemy wszystkie sektory personalnej i instytucjonalnej aktywności w poszukiwaniu innowacyjnych, przyszłościowych, a nierzadko niszowych zagadnień i zasobów wiedzy, których zgłębianie i propagowanie jest naszą pasją.
Projektujemy przyszłość – poprzez organizację wyjątkowych wydarzeń, jako kamieni milowych rozwoju personalnego i organizacyjnego. Oryginalne, wartościowe i perfekcyjnie przygotowane eventy są dla Revsolution oczywistym elementem przestrzeni, w której działamy.

Zapraszamy do uczynienia pierwszego kroku poprzez praktykę w naszej firmie!
Zarząd firmy Revsolution sp. z o.o.

Stanowisko:
Asystent menedżera projektów unijnych.

Zakres obowiązków:
-poszukiwanie przetargów oraz zapytań ofertowych dotyczących realizacji projektów unijnych (w oparciu o Biuletyn Informacji Publicznej instytucji państwowych oraz jednostek samorządu terytorialnego)
-pomoc przy realizacji projektów unijnych
-sporządzanie bieżącej dokumentacji oraz raportów z postępów realizacji projektów
-pomoc przy rozliczaniu projektów.

Wymagania:
-podstawowa wiedza na temat realizacji projektów unijnych
-dyspozycyjność
-umiejętność pisania i redagowania tekstów
-dobra znajomość pakietu MS Office
-umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość
-dobra znajomość języka angielskiego.

Wymagania dodatkowe:
-doświadczenie w pracy przy projektach unijnych
-studia dzienne, zaoczne lub podyplomowe, z zarządzania projektami (ukończone lub w trakcie studiowania); mile widziane także szkolenia z zarządzania projektami
-dobra znajomość drugiego języka obcego (preferowany: niemiecki, rosyjski lub języki skandynawskie).

Oferujemy:
-możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w realizacji projektów unijnych
-wynagrodzenie w postaci prowizji od zrealizowanych projektów
-możliwość nieodpłatnego udziału w organizowanych przez firmę Revsolution szkoleniach otwartych oraz wewnątrzfirmowych
-możliwość zatrudnienia w firmie Revsolution po ukończeniu praktyki.

Forma kontaktu:
Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: michal.tarasiewicz@revsolution.pl wpisując w tytule maila: Nr. ref.: Pr/SPE/2012/1 lub kontakt telefoniczny z Panem Michałem Tarasiewiczem – 781 762 201
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)."