BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

OWOCNE WAKACJE - Program Praktyk Letnich
31.03.2011

Tytuł oferty pracy: Praktyka - Dział Organizacji Dostaw
Język: PL
Firma: Jeronimo Martins Dystrybucja S.A.
Lokalizacja: Wojnicz
Region: małopolskie
Kraj: Polska
Organizacja: Jeronimo Martins Dystrybucja> South-East

Rodzaj umowy: Umowa na czas określony

Charakterystyka pracy::

OWOCNE WAKACJE - Program Praktyk Letnich

Praktyka w Dziale Organizacji Dostaw

Praktykant/ka będzie miał/a okazję poznać specyfikę Działu Organizacji Dostaw. Do zadań praktykanta należeć będzie m.in.: opracowanie prezentacji szkoleń z zakresu pracy DOD, a także zrealizowanie projektu zleconego przez przełożonego.

Nasze wymagania::

·Preferowane kierunki studiów: Handel, Logistyka,

·Rok: I-IV,

·Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,

·Znajomość programów Excel, Word na poziomie zaawansowanym, SAP na poziomie podstawowym,

·A także: innowacyjność, komunikatywność,

·Termin odbywania praktyk: lipiec - sierpień 2011.

Dołącz do nas i...:

·Przekonaj się na własne oczy, jak działa wielka firma handlowa z branży FMCG,

·Zrealizuj projekt - praktyczne, biznesowe zadanie zlecone przez opiekuna,

·Zdobądź trochę grosza na wakacyjne przygody,

·Poznaj wielu fantastycznych ludzi i nowe miejsca.


Data wygaśnięcia: 10/04/2011

Złóż aplikację online:

https://emea2.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?ID=QO7FK026203F3VBQB6G68V4CB&nPTID=8366&jobboard=0&step=DIRECT

Złóż aplikację przez e-mail!: 2006_8366@jmd.recruitmail.com

projekt stażowy
31.03.2011
Szanowni Państwo,
w imieniu Zarządu "Holdnigu Profit" chciałabym zaprosić Studentów i Absolwentów uczelni wyższych, wiążących swoja przyszłość z dyscyplinami marketingowymi (badania rynku, reklama, PR), do nowoczesnego projektu HP- SCHOOL BUS- INKUBATORA SPECJALISTÓW MARKETINGU, prowadzonego w trzech formułach:
1. PRAKTYK PODSTAWOWYCH
2. PRAKTYK ZAAWANSOWANYCH
3. STAŻY APLIKANCKICH.

OPIS PRZEDSIEWZIECIA
• CELEM PROJEKTU HP-SCHOOL BUS jest rozwiniecie umiejętności zawodowych; sprawności zarządzania i współpracy w zespole projektowym; odkrycie i wykorzystanie swoich zasobów osobowych, w odniesieniu do realizacji projektów marketingowych w zakresie: badan rynku, reklamy i PR.
Ambicją przedsięwzięcia jest przygotowanie młodych adeptów do pełnienia funkcji specjalistów marketingu, brand menadżerów, projekt menadżerów, a najzdolniejszych - do pełnienia funkcji szefów zespołów marketingowych, w taki sposób, aby osiągnęli szczyty karier w tych dziedzinach.
• Holding Profit jest organizacją uczącą się, świadczącą usługi intelektualne, która łączy w sobie dwie podstawowe aktywności, niezbędne do nauki praktycznego wykonywania tych funkcji: badań marketingowych (marketingu-mix i marketingu strategicznego) oraz komunikacji marketingowej i wizerunkowej (reklama klasyczna i alternatywna,
PR, brand building). Oprócz tego, konsultanci Holdingu zajmują się doradztwem wizerunkowym dla firm i osób.
• Projekt HP-SCHOOL BUS ma trzy etapy wtajemniczenia zawodowego, odpowiadające kolejnym, praktycznym krokom rozwoju aplikantów.

I. ETAP PIERWSZY: PRAKTYKA PODSTAWOWA
Jest to etap, w którym absolwenci i studenci stawiają pierwsze praktyczne kroki w dyscyplinach marketingowych.
Ich status to pozycja młodszych asystentów włączanych aktywnie w prace zespołów. Powierza im się wpierw zadania proste, potem bardziej skomplikowane, zawsze poprzedzone i na bieżąco uzupełniane szkoleniami celowymi.
Praktyka trwa miesiąc i jest bezpłatna. Przebieg prac notujemy w specjalnej kartotece, z której zapisy znajdują następnie odzwierciedlenie w certyfikacie kończącym praktykę. Jeśli student/ absolwent wykazuje rzeczywiste
zainteresowanie badaniami, komunikacja marketingowa oraz ma do ich realizacji talent i predyspozycje, jego współpraca z firma może być kontynuowana w postaci praktyki zaawansowanej - płatnej.

II. ETAP DRUGI: PRAKTYKA ZAAWANSOWANA.
Celem drugiego poziomu inkubatora marketingowego jest szersze i pogłębione przygotowanie studentów w zakresie realizowania projektów badawczych lub/i z zakresu komunikacji marketingowej. Adept ma status pełnoprawnego, choć "najmłodszego" członka zespołu. Powierza mu się zadania o pewnym poziomie samodzielności pod opieka szefa
zespołu i szefa praktyk. Praktyka zaawansowana to udział w minimum dwóch projektach marketingowych, co może trwać od trzech do sześciu miesięcy. Praktyka jest płatna i kończy się stosownym certyfikatem. Od decyzji menadżera zespołu oraz opiekuna praktyk zależy, czy zaoferujemy adeptowi tzw. staż aplikancki, czyli możliwość przejścia do trzeciego, najbardziej zaawansowanego poziomu Inkubatora.

III. ETAP TRZECI: STAŻ APLIKANCKI
• Do odbycia stażu zapraszamy kandydatów, którzy hołdują kulturze zdobywania wiedzy: twórczych, ambitnych, odpowiedzialnych. Niekoniecznie są to byli praktykanci Holdingu. Zainteresowanym "z zewnątrz" również dajemy
taka możliwość. Staż, jest odpłatna forma zatrudnienia.
• Kandydatów włączamy do zespołu, wpierw jako obserwatorów, następnie współrealizatorów projektów - na stanowisku asystentów projekt menadżera i w ostatnim etapie: samodzielnie prowadzących projekt. W związku z tym, staż podzielony jest na trzy moduły. Przechodzenie z modułu do modułu jest awansem popartym
odpowiednia ocena tzw. bodźców rozwojowych stażysty, znajdująca odbicie w uzupełnianym cyklicznie kwestionariuszu oceny i wynagrodzeniu. Staż trwa około roku. Na zakończenie stażysta otrzymuje rozbudowany certyfikat, składający się z charakterystyki ścieżki rozwoju, opinii zarządu o postępach aplikanta, a w przypadku znakomitych rezultatów - osobistej rekomendacji przyszłemu pracodawcy, dokonywanej przez konsultanta - bezpośredniego opiekuna stażysty. System ocen, dostosowany jest do psychospołecznego poziomu rozwoju młodych ludzi, w wieku 22-29 lat. Ocena, która proponujemy to ocena rozwojowa. Ma ona na celu jedynie wskazanie możliwości i dalsze rozwijanie potencjału aplikanta.
• Opiekę nad stażystą sprawuje konsultant i projekt menadżer. Opieka jest formą coachingu, a staż nazywa się aplikanckim ponieważ młody adept marketingu jest asystentem menadżera, towarzyszącym mu we wszystkich jego zadaniach, potem zaś - samodzielnie z nim współpracującym.
• Konsultant to osoba kierująca i wspierająca proces uczenia się i rozwoju stażysty. Relacje miedzy nimi oparte są o nieustanna komunikacje i współprace. Jeśli te formę stażu odnosić do coachingu, to jest to coaching aktywny.
Konsultant (trener - projekt menad$er) i stażysta (podopieczny - aplikant) obserwują się wzajemnie podczas pracy, a następnie, w sposób konstruktywny omawiają swe spostrzeżenia. Zarządzanie przez cele, które stosujemy w realizacji projektów i ocenie pracy członków zespołu, potęguje życzliwe i doradcze podejście opiekunów,
a w stażyście wyzwala poczucie odpowiedzialności za rozwój osobisty. Nasi konsultanci (mentorzy, trenerzy) to nie tylko doświadczeni uczestnicy gry rynkowej, ale równocześnie nauczyciele akademiccy o wysokich umiejętnościach interpersonalnych i podejsciu pedagogicznym.
Zapraszamy do współpracy:

Opiekun projektu.

d_majsak@hprofit.pl
PRAKTYKI W SAWARESie
29.03.2011
PRAKTYKI W SAWARESie

Czy menadżer musi zaczynać od gońca, a informatyk od wklepywania danych? Jak szybko zostaną zauważone i docenione Twoje Talenty?
 
Praktyki studenckie mogą być fascynującym czasem, w którym nauczysz się wielu cennych rzeczy.
 
Wielu studentów odbywających praktyki studenckie czy zawodowe lub staże, jak również osoby, które otrzymały pierwszą pracę komentują swoje początkowe doświadczenia zawodowe tak: kurs obsługi ekspresu do kawy, faksu czy kserokopiarki. Po zakończonych praktykach najczęściej dostaje się opinię zawierającą wyświechtane zwroty, która nie stanowi żadnej wartości dla przyszłych pracodawców.
Nie chcesz zawracać sobie głowy byle czym? Nie masz ochoty na puste i bezsensowne zadania, które narzuca Tobie patron na praktykach? Jeśli jesteś osobą, którą fascynują takie zadania nie czytaj tego dalej. Albo możesz to zmienić i połączyć przyjemne z pożytecznym.
SAWARES proponuje unikatowe praktyki dzięki, którym rozwiniesz zmysł organizacyjny, zdolności interpersonalne oraz będziesz miał swobodę kreacji. W gronie ludzi Tobie podobnych zdobędziesz różnorodne doświadczenia zawodowe, a co ważniejsze rozwiniesz umiejętności miękkie: skuteczną komunikację, efektywną pracę w grupie, rozumienie zależności w firmie.
Daj SOBIE szansę! praktykuj w STOWARZYSZENIU LUDZI SUKCESU :D
Przy realizacji działań Stowarzyszenia sprawdzać i rozwijać swoje zdolności mogą studenci wszystkich kierunków zainteresowani:
-   rozwijaniem zdolności lidera i menadżera,
-   kontaktem z mediami (Internet, prasa, radio, TV),
-   promocją w szczególności z wykorzystaniem mediów społecznościowych,
-   rozwijaniem umiejętności pisarskich i dziennikarskich,
-   sztuką wizualną (plastyka, fotografia, film),
-   grafiką komputerową,
-   programowaniem i obsługą stron www,
-   informatyką,
-   tłumaczeniem artykułów internetowych na języki: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański,
-   tworzeniem projektów oraz pozyskiwaniem funduszy z programów unijnych,
-   funkcjonowaniem organizacji pozarządowych,
-   rachunkowością.

Każdemu praktykantowi przygotujemy rzetelną i nieszablonową opinię uwzględniająca indywidualne predyspozycje kandydata w sferze zawodowej oraz umiejętności miękkich. Zapraszamy do przeżycia niezapomnianej przygody. Nasza rekomendacja na pewno będzie bardzo wartościowym dodatkiem do Twojego CV, a przyszły pracodawca zdobędzie użyteczne informacje o Twoim potencjale. Tak skonstruowana opinia będzie Twoim atutem w ręku, kluczem, który otworzy drzwi najciekawszych ofert zawodowych.
Szczegóły: http://www.sawares.eu/dziaalno-inne/praktyki.html

Kontakt:
Kasia
 katarzyna@sawares.eu
603 091 391

 
PRACA – STAŻ W HOLANDII
29.03.2011
PRACA - STAŻ W HOLANDII
DLA STUDENTÓW / UCZNIÓW
ABSOLWENTÓW (do 26 lat)

Wyjazdy w marcu i kwietniu 2011
(można jechać większą grupą)
Ilość miejsc ograniczona.

Oferta:
3 miesięczny staż w branży rolniczej w Holandii (praca w nowoczesnych zakładach rolniczych i szklarniach - warzywa, owoce, kwiaty); zarobki - 5,3 euro/godz. netto,
mieszkanie bezpłatne, w programie stażu zapewnione wycieczki, zwrot kosztów transportu

Wymagania: studenci/uczniowie/absolwenci kierunków rolniczych lub pokrewnych (uczniowie/studenci innych kierunków mogą odbyć dwudniowy kurs rolniczy w naszej firmie), podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, brak wad wzroku typu daltonizm

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres: biuro@kontakt-international.pl
z tytułem maila: HOLANDIA

KONTAKT International
Agencja Pośrednictwa Pracy
35-069 Rzeszów ul. Chodkiewicza 7
tel. (017) 862 02 53
fax. (018) 852 02 33
www.kontakt-international.pl
www.polish-workers.pl
Numer Certyfikatu Ministerstwa Gospodarki i Pracy: 1002

Studencie, PRaktykuj za granicą!
28.02.2011
Wystartował konkurs stażowy "PRaktykuj za granicą". Do udziału w VIII już edycji Instytut Monitorowania Mediów zaprasza wszystkich studentów interesujących się PR-em i komunikacją społeczną. Na zwycięzców czekają staże w renomowanych agencjach PR w Londynie i Brukseli oraz nagrody rzeczowe. Prace można nadsyłać do 31 marca.

Konkurs jest otwarty dla studentów wszystkich wydziałów. Aby wziąć udział wystarczy zainteresowanie PR-em i odrobina zapału. Zadaniem uczestników jest przygotować strategię komunikacyjną na jeden z tematów podanych na stronie internetowej konkursu: www.imm.com.pl/praktykuj2011. Wszystkie trzy tematy wiążą się ze wsparciem działań Fundacji Dzieci Niczyje, która jest partnerem tegorocznej edycji. Zgłoszenia przyjmowane są przez stronę internetową do 31 marca.

Autorzy najciekawszych prac zostaną zaproszeni do kolejnego etapu, w którym będą mogli zaprezentować swoje strategie przed jury złożonym z profesjonalistów z branży PR i przedstawicieli organizacji patronujących konkursowi. Najlepsi polecą do Londynu i Brukseli na wakacyjne staże w prestiżowych agencjach PR - Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR. Na zwycięzcę czeka także nagroda pieniężna ufundowana przez Instytut Monitorowania Mediów w wysokości 2000 zł, a laureat jadący do Brukseli otrzyma bilety lotnicze od agencji Solski Burson-Marsteller. Dla całej zwycięskiej trójki magazyn "Brief" przygotował prezent w postaci rocznej prenumeraty.

- Udział w tym konkursie jest idealnym początkiem na drodze zawodowej PR-owca - mówi Anna Sanowska z Instytutu Monitorowania Mediów - Z moich informacji wynika, że wszyscy zwycięzcy konkursu pozostają w branży public relations. Z kolei agencje, które zapewniają staże naszym laureatom, zwykle są bardzo zadowolone z poziomu wiedzy praktykantów, ich kreatywności oraz pracowitości. Agencje chwalą także dobrą znajomość języka angielskiego, która jest niezbędna do pracy w środowisku międzynarodowym.

"PRaktykuj za granicą" to jedyny tego typu projekt w Polsce. Jego celem jest umożliwienie polskim studentom zdobycia doświadczenia na rynku międzynarodowym, podpatrzenia jak pracują najlepsi w branży. Jednocześnie konkurs działa na rzecz organizacji pozarządowej, oferując jej oryginalną strategię komunikacji, która powstała pod okiem znawców. - Otrzymujemy projekty na bardzo wysokim poziomie, młodym ludziom może brakować doświadczenia, ale na pewno nie brakuje im kreatywności - zapewnia Anna Sanowska.

Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów już od siedmiu lat przyciąga uwagę zdolnych, ambitnych, młodych osób, które marzą o karierze w public relations. W poprzednich edycjach laureaci mieli okazję odbywać staże w Berlinie, Brukseli, Dublinie, Londynie, Monachium i Mediolanie.

Konkurs wspierają firmy Fleishman-Hillard, Solski Burson-Marsteller, LEWIS PR, magazyn Brief, a także organizacje studenckie AIESEC i AEGEE oraz biuro karier Profil. Patronami merytorycznymi są Polskie Stowarzyszeni Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. Patronat medialny objęły: Radio Planeta, Gazeta Studencka, Semestr, PRoto.pl, dlaczego.com.pl, dlastudenta.pl, Kariera.com.pl, portal SGI.


 Zadania konkursowe "PRaktykuj za granicą" 2011

I. Przedstaw propozycje wykorzystania portali społecznościowych i Internetu w celu podwyższenia efektywności jednego z działań statutowych Fundacji Dzieci Niczyje.

II. Stwórz strategię komunikacji dla projektu Fundacji Dzieci Niczyje i firmy Polkomtel SA - Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111.

III. Stwórz strategię komunikacji dla projektu Fundacji Dzieci Niczyje - "Dobry Rodzic - Dobry Start" jako doradcy dla profesjonalistów oraz dla rodziców z grup ryzyka, w zakresie profilaktyki krzywdzenia małych dzieci.

 

Uwaga! Pełen opis zadań, kryteria oceniania, regulamin konkursu i inne informacje można znaleźć na stronie internetowej: www.imm.com.pl/praktykuj2011

Dojrzewalnia talentów
25.02.2011
Kończysz studia lub jesteś już absolwentem? Wybierz program Dojrzewalnia Talentów i zaaplikuj już w marcu. Uczestnicy programu poznają całą firmę, pracują w różnych działach i lokalizacjach, a po zakończeniu szkolenia obejmują samodzielne stanowisko. Jeśli mobilność, chęć do nauki i optymizm to słowa, które doskonale Cię opisują... wyjdź przed szereg, czekamy na Twoją aplikację!

Charakterystyka pracy:
Dojrzewalnia Talentów - Program Management Trainee to drzwi do świata biznesu dla
absolwentów i studentów ostatnich lat studiów.

Mamy dla Ciebie:
•    szerokie możliwości rozwoju w trakcie i po zakończeniu programu
•    atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym umowę o pracę na czas nieokreślony
•    kompleksowy program szkoleniowy.

Czego oczekujemy od Ciebie:
•    dyspozycyjności i mobilności
•    swobodne komunikacji w języku angielskim
•    prawa jazdy kategori B
•    aktywności i zaangażowania.

PROSIMY APLIKOWAĆ NA WWW.ABSOLVENT.PL