Tytuł oferty pracy:
Praktyka - Dział Organizacji Dostaw OWOCNE WAKACJE - Program Praktyk Letnich Praktyka w Dziale Organizacji Dostaw Praktykant/ka będzie miał/a okazję poznać specyfikę Działu Organizacji Dostaw. Do zadań praktykanta należeć będzie m.in.: opracowanie prezentacji szkoleń z zakresu pracy DOD, a także zrealizowanie projektu zleconego przez przełożonego. Nasze wymagania:: ·Preferowane kierunki studiów: Handel, Logistyka, ·Rok: I-IV, ·Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, ·Znajomość programów Excel, Word na poziomie zaawansowanym, SAP na poziomie podstawowym, ·A także: innowacyjność, komunikatywność, ·Termin odbywania praktyk: lipiec - sierpień 2011. Dołącz do nas i...: ·Przekonaj się na własne oczy, jak działa wielka firma handlowa z branży FMCG, ·Zrealizuj projekt - praktyczne, biznesowe zadanie zlecone przez opiekuna, ·Zdobądź trochę grosza na wakacyjne przygody, ·Poznaj wielu fantastycznych ludzi i nowe miejsca.
|
Złóż aplikację online:
https://emea2.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?ID=QO7FK026203F3VBQB6G68V4CB&nPTID=8366&jobboard=0&step=DIRECT
Złóż aplikację przez e-mail!: 2006_8366@jmd.recruitmail.com |
Opiekun
projektu.
Konkurs jest otwarty dla studentów
wszystkich wydziałów. Aby wziąć udział wystarczy zainteresowanie PR-em i odrobina
zapału. Zadaniem uczestników jest przygotować strategię komunikacyjną na jeden
z tematów podanych na stronie internetowej konkursu: www.imm.com.pl/praktykuj2011.
Wszystkie trzy tematy wiążą się ze wsparciem działań Fundacji Dzieci Niczyje,
która jest partnerem tegorocznej edycji. Zgłoszenia przyjmowane są przez stronę
internetową do 31 marca.
Autorzy najciekawszych prac zostaną
zaproszeni do kolejnego etapu, w którym będą mogli zaprezentować swoje
strategie przed jury złożonym z profesjonalistów z branży PR i przedstawicieli
organizacji patronujących konkursowi. Najlepsi polecą do Londynu i Brukseli na
wakacyjne staże w prestiżowych agencjach PR - Fleishman-Hillard,
Burson-Marsteller i LEWIS PR. Na zwycięzcę czeka także nagroda pieniężna ufundowana
przez Instytut Monitorowania Mediów w wysokości 2000 zł, a laureat jadący do Brukseli
otrzyma bilety lotnicze od agencji Solski Burson-Marsteller. Dla całej
zwycięskiej trójki magazyn "Brief" przygotował prezent w postaci rocznej
prenumeraty.
- Udział w tym konkursie jest idealnym
początkiem na drodze zawodowej PR-owca - mówi Anna Sanowska z Instytutu
Monitorowania Mediów - Z moich informacji wynika, że wszyscy zwycięzcy konkursu
pozostają w branży public relations. Z kolei agencje, które zapewniają staże
naszym laureatom, zwykle są bardzo zadowolone z poziomu wiedzy praktykantów, ich
kreatywności oraz pracowitości. Agencje chwalą także dobrą znajomość języka
angielskiego, która jest niezbędna do pracy w środowisku międzynarodowym.
"PRaktykuj za granicą" to jedyny tego typu
projekt w Polsce. Jego celem jest umożliwienie polskim studentom zdobycia
doświadczenia na rynku międzynarodowym, podpatrzenia jak pracują najlepsi w
branży. Jednocześnie konkurs działa na rzecz organizacji pozarządowej, oferując
jej oryginalną strategię komunikacji, która powstała pod okiem znawców. -
Otrzymujemy projekty na bardzo wysokim poziomie, młodym ludziom może brakować
doświadczenia, ale na pewno nie brakuje im kreatywności - zapewnia Anna
Sanowska.
Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów już
od siedmiu lat przyciąga uwagę zdolnych, ambitnych, młodych osób, które marzą o
karierze w public relations. W poprzednich edycjach laureaci mieli okazję
odbywać staże w Berlinie, Brukseli, Dublinie, Londynie, Monachium i Mediolanie.
Konkurs wspierają firmy Fleishman-Hillard, Solski Burson-Marsteller, LEWIS PR, magazyn Brief, a także organizacje studenckie AIESEC i AEGEE oraz biuro karier Profil. Patronami merytorycznymi są Polskie Stowarzyszeni Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. Patronat medialny objęły: Radio Planeta, Gazeta Studencka, Semestr, PRoto.pl, dlaczego.com.pl, dlastudenta.pl, Kariera.com.pl, portal SGI.
I. Przedstaw
propozycje wykorzystania portali społecznościowych i Internetu w celu
podwyższenia efektywności jednego z działań statutowych Fundacji Dzieci
Niczyje.
II. Stwórz strategię
komunikacji dla projektu Fundacji Dzieci Niczyje i firmy Polkomtel SA - Telefon
Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111.
III. Stwórz strategię
komunikacji dla projektu Fundacji Dzieci Niczyje - "Dobry Rodzic - Dobry Start"
jako doradcy dla profesjonalistów oraz dla rodziców z grup ryzyka, w zakresie
profilaktyki krzywdzenia małych dzieci.
Uwaga! Pełen opis zadań, kryteria
oceniania, regulamin konkursu i inne informacje można znaleźć na stronie
internetowej: www.imm.com.pl/praktykuj2011