BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

Praktyka - Specjalista od spraw sprzedaży – dział sprzedaży w firmie Revsolution sp. z o.o.
13.02.2012
Revsolution Sp. z o.o. to firma założona przez absolwentów i studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera z myślą o wprowadzeniu nowej jakości do sektora nowoczesnej edukacji i skutecznego zarządzania.
Projektujemy przyszłość – poprzez inicjowanie, zarządzanie, realizację, wspomaganie oraz ewaluację projektów dla sektora prywatnego i publicznego. Zarządzanie projektami to najlepsza droga rozwoju – zachęcamy do kroczenia nią razem z Revsolution.
Projektujemy przyszłość – poprzez nowoczesną działalność szkoleniową i edukacyjną. Penetrujemy wszystkie sektory personalnej i instytucjonalnej aktywności w poszukiwaniu innowacyjnych, przyszłościowych, a nierzadko niszowych zagadnień i zasobów wiedzy, których zgłębianie i propagowanie jest naszą pasją.
Projektujemy przyszłość – poprzez organizację wyjątkowych wydarzeń, jako kamieni milowych rozwoju personalnego i organizacyjnego. Oryginalne, wartościowe i perfekcyjnie przygotowane eventy są dla Revsolution oczywistym elementem przestrzeni, w której działamy.

Zapraszamy do uczynienia pierwszego kroku poprzez praktykę w naszej firmie!
Zarząd firmy Revsolution sp. z o.o.

Stanowisko:
Specjalista od spraw sprzedaży – dział sprzedaży w firmie Revsolution sp. z o.o.

Zakres obowiązków:
-sprzedaż produktów projektowych, szkoleniowych oraz eventowych oferowanych przez firmę Revsolution
-poszukiwanie kontrahentów oraz klientów w oparciu o research internetowy
-pomoc przy realizacji kampanii promocyjnych projektów oferowanych przez firmę Revsolution

Wymagania:
-dyspozycyjność
-komunikatywność
-umiejętność swobodnego kontaktowania się z klientami
-umiejętność pisania i redagowania tekstów
-dobra znajomość pakietu MS Office
-umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość

Wymagania dodatkowe:
-doświadczenie w pracy przy sprzedaży lub na stanowisku konsultanta telefonicznego
-dobra znajomość angielskiego lub innego języka obcego

Oferujemy:
-możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w deficytowym zawodzie, jakim jest obecnie specjalista do spraw sprzedaży
-wynagrodzenie w postaci prowizji od sprzedaży
-możliwość nieodpłatnego udziału w organizowanych przez firmę Revsolution szkoleniach otwartych oraz wewnątrzfirmowych
-możliwość zatrudnienia w firmie Revsolution po ukończeniu praktyki.


Forma kontaktu:
Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: michal.tarasiewicz@revsolution.pl wpisując w tytule maila: Nr. ref.: Pr/SPE/2012/2 lub kontakt telefoniczny z Panem Michałem Tarasiewiczem – 781 762 201
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)."\r\n
Praktyka - Asystent menedżera projektów unijnych.
13.02.2012
Projektujemy przyszłość!
Revsolution Sp. z o.o. to firma założona przez absolwentów i studentów Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera z myślą o wprowadzeniu nowej jakości do sektora nowoczesnej edukacji i skutecznego zarządzania.
Projektujemy przyszłość – poprzez inicjowanie, zarządzanie, realizację, wspomaganie oraz ewaluację projektów dla sektora prywatnego i publicznego. Zarządzanie projektami to najlepsza droga rozwoju – zachęcamy do kroczenia nią razem z Revsolution.
Projektujemy przyszłość – poprzez nowoczesną działalność szkoleniową i edukacyjną. Penetrujemy wszystkie sektory personalnej i instytucjonalnej aktywności w poszukiwaniu innowacyjnych, przyszłościowych, a nierzadko niszowych zagadnień i zasobów wiedzy, których zgłębianie i propagowanie jest naszą pasją.
Projektujemy przyszłość – poprzez organizację wyjątkowych wydarzeń, jako kamieni milowych rozwoju personalnego i organizacyjnego. Oryginalne, wartościowe i perfekcyjnie przygotowane eventy są dla Revsolution oczywistym elementem przestrzeni, w której działamy.

Zapraszamy do uczynienia pierwszego kroku poprzez praktykę w naszej firmie!
Zarząd firmy Revsolution sp. z o.o.

Stanowisko:
Asystent menedżera projektów unijnych.

Zakres obowiązków:
-poszukiwanie przetargów oraz zapytań ofertowych dotyczących realizacji projektów unijnych (w oparciu o Biuletyn Informacji Publicznej instytucji państwowych oraz jednostek samorządu terytorialnego)
-pomoc przy realizacji projektów unijnych
-sporządzanie bieżącej dokumentacji oraz raportów z postępów realizacji projektów
-pomoc przy rozliczaniu projektów.

Wymagania:
-podstawowa wiedza na temat realizacji projektów unijnych
-dyspozycyjność
-umiejętność pisania i redagowania tekstów
-dobra znajomość pakietu MS Office
-umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość
-dobra znajomość języka angielskiego.

Wymagania dodatkowe:
-doświadczenie w pracy przy projektach unijnych
-studia dzienne, zaoczne lub podyplomowe, z zarządzania projektami (ukończone lub w trakcie studiowania); mile widziane także szkolenia z zarządzania projektami
-dobra znajomość drugiego języka obcego (preferowany: niemiecki, rosyjski lub języki skandynawskie).

Oferujemy:
-możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w realizacji projektów unijnych
-wynagrodzenie w postaci prowizji od zrealizowanych projektów
-możliwość nieodpłatnego udziału w organizowanych przez firmę Revsolution szkoleniach otwartych oraz wewnątrzfirmowych
-możliwość zatrudnienia w firmie Revsolution po ukończeniu praktyki.

Forma kontaktu:
Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: michal.tarasiewicz@revsolution.pl wpisując w tytule maila: Nr. ref.: Pr/SPE/2012/1 lub kontakt telefoniczny z Panem Michałem Tarasiewiczem – 781 762 201
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)."
Stażysta w Dziale Human Resources P&G
10.02.2012

Procter & Gamble jest jedną z największych na świecie firm działających na rynku dóbr konsumpcyjnych, z doświadczeniem liczącym ponad 170 lat. Nadrzędnym celem P&G jest dostarczanie produktów najwyższej jakości dla konsumentów na całym świecie. Na polskim rynku oferujemy m.in. takie marki jak Pantene, Head&Shoulders, Blend‑a‑med, Olay, Gillette, Pampers, Vizir, Ariel, MaxFactor.

 

Budujemy naszą organizację od wewnątrz, co oznacza, że nie zatrudniamy na wyższe stanowiska menedżerskie osób spoza niej.  W myśl tej zasady, pracownicy zaczynają karierę w P&G na podstawowych stanowiskach menedżerskich i poprzez zarządzanie różnorodnymi projektami, pracę w zespołach i dostęp do szerokiego wachlarza szkoleń zyskują wiedzę i doświadczenie niezbędne do obejmowania coraz wyższych stanowisk w firmie

 

Poszukujemy studentów  IV oraz  V roku studiów na stanowisko:

Stażysta w Dziale Human Resources P&G

 

 

Staż w Dziale Human Resources w Procter & Gamble to niesamowita okazja do zdobycia cennego doświadczenia oraz zrobienia pierwszego kroku do kariery w międzynarodowej organizacji.

W P&G stażyści już od pierwszego dnia otrzymują możliwość udziału w kluczowych dla firmy projektach i inicjatywach.

 

Obowiązki:

  • Realizacja samodzielnych projektów dotyczących wybranych obszarów HR na wszystkich jego etapach zgodnie z dedykowanym planem projektów
  • Współpraca z pracownikami zespołu HR oraz innymi departamentami i jednostkami biznesowymi P&G
  • Usprawnianie narzędzi i procesów HR

Wymagania:

  • Student/ka 4 lub 5 roku studiów dowolnego kierunku.
  • Zainteresowanie obszarem HR oraz chęć rozwoju w tym obszarze
  • Umiejętność myślenia analitycznego
  • Doskonałe zdolności pracy w zespole
  • Dyspozycyjność do pracy min 3 dni w tygodniu.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

· atrakcyjne wynagrodzenie

· samodzielne projekty biznesowe oraz pełną odpowiedzialność za ich realizację

· stałe wsparcie ze strony Twojego przełożonego i zespołu oraz przyjazną atmosferę pracy

· udział w wybranych szkoleniach z bogatego portfolio Learning&Development firmy, który pozwoli Ci na podnoszenie kwalifikacji, rozwój osobisty i osiąganie najlepszych rezultatów biznesowych

· pracę w międzynarodowym środowisku z wykorzystaniem nowoczesnych technologii umożliwiających współpracę z ludźmi z różnych części świata

· dostęp do wszystkich benefitów pracowniczych oraz możliwość korzystania z dostępnych na miejscu: siłowni, pokoju gier oraz masażu

· narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji przez stronę internetową:

www.kariera.procter.pl

 

Praktyka - wolontariat
9.02.2012
Potrzebni są studenci (studentki) - wolontariusze, którzy zechcą wesprzeć nauczycieli klas pierwszych szkoły podstawowej w prowadzeniu zajęć komputerowych.

termin: od 27 lutego do 22 czerwca 2012 r.

wymiar czasu: 1 lub 2 lub 3 godziny lekcyjne w tygodniu w zależności od ilości chętnych studentów,

poniedziałki 8:00 - 8:45
czwartki 13:40 - 14:25
piątki 8:00 - 8:45

ilość osób: 1 lub 2 lub 3
najchętniej (co nie oznacza - wyłącznie!) studenci pedagogiki wczesnoszkolnej ewentualnie informatyki

zakres obowiązków: asystent nauczyciela prowadzącego zajęcia przy komputerach, pomoc w logowaniu, praca z grupą uczniów itp.

Klasy 1 a i 1 b liczą po 29 uczniów i wymagają sporo pomocy, klas 1c - 24 uczniów, ale same sześciolatki.

Kontakt do pracodawcy:
miejsce: Szkoła Podstawowa nr 93 im. Lucjana Rydla 30-132 Kraków, ul. Szlachtowskiego 31 - 1 kilometr pieszo od Uczelni przy ulicy Podchorążych

osoba do kontaktu: Maciej Guzikowski - dyrektor
tel kontaktowy: 12 637 01 10
Praktykant w Dziale Obsługi Klienta
6.02.2012
Praktykant w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce: Oddział Kraków
-Chcesz mieć swój pierwszy wpis w CV?
-Poszukujesz miejsca gdzie zdobędziesz praktyczną wiedzę?
-Chcesz poznać specyfikę działalności prężnie rozwijającej się branży kurierskiej?
-Chciałbyś poznać ludzi z bogatym doświadczeniem?

Jeśli…….
-Nadal studiujesz
-Jesteś studentem minimum III roku studiów
-Windows, Outlook i MS Office nie są Ci obce
-Wiesz, że możesz, ale jeszcze nie miałeś okazji
-Jesteś kreatywny i komunikatywny, ambitny i pewny siebie, zdecydowany i zdeterminowany, odważny i skromny, pomocny i samodzielny, solidny i wytrwały, to możliwe, że szukamy właśnie Ciebie…
…a może to Ty szukasz właśnie nas!
„WSIADAJ” DO NASZEGO EXPRESU DO KARIERY!


Aplikuj poprzez formularz zgłoszeniowy
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f51a26b0533d49ac9235210f7ae64972
STAŻE W INSTYTUCJACH KULTURY
31.01.2012

STAŻE W INSTYTUCJACH KULTURY

EDYCJA WIOSENNA 2012

 
Narodowe Centrum Kultury ogłasza nabór do Wiosennej Edycji programu „Staże w instytucjach kultury”. Założeniem programu jest umożliwienie studentom zdobycia praktycznej wiedzy nt. funkcjonowania instytucji kultury oraz pomoc w realizacji bieżących zadań instytucji.

Oferta staży skierowana jest do studentów 3 - 5 roku studiów magisterskich, 3 roku studiów licencjackich oraz 1 - 2 roku studiów uzupełniających magisterskich na kierunkach związanych z kulturą (np. historia, historia sztuki, kulturoznawstwo, animacja kultury, bibliotekoznawstwo, dziennikarstwo, etnologia, archeologia, architektura, teatrologia, muzykologia, sztuki plastyczne, kinematografia) oraz do studentów szkół podyplomowych w zakresie zarządzania i animacji kultury, także absolwentów wymienionych kierunków, którzy nie ukończyli 28 roku życia.

Instytucja może powierzyć rekrutację stażysty Narodowemu Centrum Kultury lub skorzystać z możliwości przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi przez NCK stażystami. Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 1 -2 marca 2012 r.


Praktyki odbędą się w państwowych i samorządowych instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych oraz firmach prowadzących działalność związaną z obszarem kultury.


Termin odbywania staży w Edycji Wiosennej obejmuje okres od 8 marca do 29 czerwca 2012 r. 

Zgłoszenia przyjmowane będą od 31 stycznia do 19 lutego 2012 r.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY STUDENTÓW ORAZ INSTYTUCJE, FIRMY, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE DO UDZIAŁU W PROJEKCIE!!!

 
Dla najlepszych stażystów przewidziano bezpłatne warsztaty z zakresu zarządzania kulturą!

KONTAKT:

  • Regulamin projektu stażowego, warunki rekrutacji stażystów i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.kursnakulture.pl
  • Szczegółowych informacji udziela Irmina Recka-Wyżga, irecka@nck.pl, tel. (022) 2 100 117