BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

Zapraszamy STUDENTÓW do udziału w Programie AVIVA YOUNG
19.01.2010
Aviva należy do pierwszej piątki instytucji ubezpieczeniowych na świecie i cieszy się zaufaniem 50 milionów Klientów w 27 krajach, w tym ponad 3 milionów Polaków. Aviva poszukuje osób o rozmaitych uzdolnieniach i pasjach. Wierzymy, że wszechstronność jest kluczem do sukcesu. Dołącz do nas, dołącz do Avivy. Program Aviva Young.  
Zapraszamy STUDENTÓW do udziału w Programie AVIVA YOUNG


Podczas Programu będziesz:
-Umawiał spotkania z Klientami
-Brał udział w spotkaniach handlowych
-Brał udział w spotkaniach rekrutacyjnych
-Brał udział w akcjach marketingowych Struktury Sprzedaży
-Wykonywał prace administracyjne zależne od potrzeb Struktury Sprzedaży

Oferujemy Ci:
-Możliwość nawiązania stałej współpracy po zakończeniu programu
-Dla najlepszych - możliwość rozpoczęcia kariery menedżerskiej w strukturach sprzedaży Avivy
-Zdobycie doświadczenia w renomowanej międzynarodowej instytucji finansowej
-Szeroki pakiet szkoleń
-Możliwość osiągania wynagrodzenia uzależnionego od wyników
-Umowę zlecenie na czas trwania programu

Jeśli:
-Chcesz się rozwijać w sprzedaży
-Jesteś studentem ostatnich lat studiów
-Nie ukończyłeś 26 roku życia
-Cechuje Cię komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-Jesteś ambitny i samodzielny
-Lubisz wyzwania

Aplikuj już dziś!
Więcej informacji o Programie znajdziesz na naszej stronie internetowej www.aviva.pl w zakładce Kariera w sprzedaży - Program Aviva Young. 


PRAKTYKA STUDENCKA w zakresie dziennikarstwa
21.12.2009
Zdobądź cenne doświadczenie zawodowe!


2-4 tygodniowa praktyka studencka dla studentów dziennikarstwa/polonistyki lub dla studentów innych kierunków, posiadających doświadczenie dziennikarskie

Oferta: praktyka studencka – elastyczny czas pracy

Termin rozpoczęcia: od zaraz

Zakres obowiązków: praca dziennikarska - wywiady

Wymagania: komunikatywność, umiejętność redagowania ciekawych tekstów


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres mailowy:
biuro@kontakt-international.pl
z dopiskiem: PRAKTYKA DZIENNIKARSTWO

HP- SCHOOL BUS- INKUBATOR SPECJALISTÓW MARKETINGU
10.11.2009
Szanowni Państwo,

w imieniu Zarządu „Holdnigu Profit” chciałabym zaprosić Studentów i Absolwentów uczelni wyższych, wiążących swoją przyszłość z dyscyplinami marketingowymi (badania rynku, reklama, PR), do nowoczesnego projektu HP- SCHOOL BUS- INKUBATORA SPECJALISTÓW MARKETINGU, prowadzonego w trzech formułach:

1.    PRAKTYK PODSTAWOWYCH
2.    PRAKTYK ZAAWANSOWANYCH
3.    STAŻY APLIKANCKICH.


OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA

•    CELEM PROJEKTU HP-SCHOOL BUS jest rozwinięcie umiejętności zawodowych; sprawności zarządzania i współpracy w zespole projektowym; odkrycie i wykorzystanie swoich zasobów osobowych, w odniesieniu do realizacji projektów marketingowych w zakresie: badań rynku, reklamy i PR.
Ambicją przedsięwzięcia jest przygotowanie młodych adeptów do pełnienia funkcji specjalistów marketingu, brand menadżerów, projekt menadżerów, a najzdolniejszych – do pełnienia funkcji szefów zespołów marketingowych, w taki sposób, aby osiągnęli szczyty karier w tych dziedzinach.

•    Holding Profit jest organizacją uczącą się, świadczącą usługi intelektualne, która łączy w sobie dwie podstawowe aktywności, niezbędne do nauki praktycznego wykonywania tych funkcji: badań marketingowych (marketingu-mix i marketingu strategicznego) oraz komunikacji marketingowej i wizerunkowej (reklama klasyczna i alternatywna, PR,  brand building). Oprócz tego, konsultanci Holdingu zajmują się doradztwem wizerunkowym dla firm i osób.

•    Projekt HP-SCHOOL BUS ma trzy etapy wtajemniczenia zawodowego,  odpowiadające kolejnym, praktycznym krokom rozwoju aplikantów.






I.    ETAP PIERWSZY: PRAKTYKA PODSTAWOWA
 
Jest to etap, w którym absolwenci i studenci stawiają pierwsze praktyczne kroki w dyscyplinach marketingowych. Ich status to pozycja młodszych asystentów włączanych aktywnie w pracę zespołów. Powierza im się wpierw zadania proste, potem bardziej skomplikowane, zawsze poprzedzone i na bieżąco uzupełniane szkoleniami celowymi. Praktyka trwa miesiąc i jest bezpłatna. Przebieg prac notujemy w specjalnej kartotece, z której zapisy znajdują następnie odzwierciedlenie w certyfikacie kończącym praktykę. Jeśli student/ absolwent wykazuje rzeczywiste zainteresowanie badaniami, komunikacją marketingową oraz ma do ich realizacji talent i predyspozycje, jego współpraca z firmą może być kontynuowana w postaci praktyki zaawansowanej – płatnej.

II.    ETAP DRUGI: PRAKTYKA ZAAWANSOWANA.

Celem drugiego poziomu inkubatora marketingowego jest szersze i pogłębione  przygotowanie studentów w zakresie realizowania projektów badawczych lub/i z zakresu komunikacji marketingowej. Adept ma status pełnoprawnego, choć „najmłodszego” członka zespołu. Powierza mu się zadania o pewnym poziomie samodzielności pod opieką szefa zespołu i szefa praktyk. Praktyka  zaawansowana to udział w minimum dwóch projektach marketingowych, co może trwać od trzech do sześciu miesięcy. Praktyka jest płatna i kończy się stosownym certyfikatem. Od decyzji menadżera zespołu oraz opiekuna praktyk zależy,  czy zaoferujemy adeptowi tzw. staż aplikancki, czyli możliwość przejścia do trzeciego, najbardziej zaawansowanego poziomu Inkubatora.

III.    ETAP TRZECI: STAŻ APLIKANCKI

•    Do odbycia stażu zapraszamy kandydatów, którzy hołdują kulturze zdobywania wiedzy: twórczych, ambitnych, odpowiedzialnych. Niekoniecznie są to byli praktykanci Holdingu. Zainteresowanym „z zewnątrz” również dajemy taką możliwość. Staż jest odpłatną formą zatrudnienia.
•    Kandydatów włączamy do zespołu, wpierw jako obserwatorów, następnie współrealizatorów projektów – na stanowisku asystentów projekt menadżera i w ostatnim etapie: samodzielnie prowadzących projekt. W związku z tym, staż podzielony jest na trzy moduły. Przechodzenie z modułu do modułu jest awansem popartym odpowiednią oceną tzw. bodźców rozwojowych stażysty, znajdującą odbicie w uzupełnianym cyklicznie kwestionariuszu oceny  i wynagrodzeniu. Staż trwa około roku. Na zakończenie stażysta otrzymuje rozbudowany certyfikat, składający się z charakterystyki ścieżki rozwoju, opinii zarządu o postępach aplikanta, a w przypadku znakomitych rezultatów – osobistej rekomendacji przyszłemu pracodawcy, dokonywanej przez konsultanta – bezpośredniego opiekuna stażysty. System ocen, dostosowany jest do psychospołecznego poziomu rozwoju młodych ludzi, w wieku 22-29 lat. Ocena, którą proponujemy to ocena rozwojowa. Ma ona na celu jedynie wskazanie możliwości i dalsze rozwijanie potencjału aplikanta.

•    Opiekę nad stażystą sprawuje konsultant i projekt menadżer. Opieka jest formą coachingu, a staż nazywa się aplikanckim ponieważ młody adept marketingu jest asystentem menadżera, towarzyszącym mu we wszystkich jego zadaniach, potem zaś – samodzielnie z nim współpracującym.

•    Konsultant to osoba kierująca i wspierająca proces uczenia się i rozwoju stażysty. Relacje między nimi oparte są o nieustanną komunikację i współpracę. Jeśli tę formę stażu odnosić do coachingu, to jest to coaching aktywny. Konsultant (trener – projekt menadżer) i stażysta (podopieczny – aplikant) obserwują się wzajemnie podczas pracy,  a następnie, w sposób konstruktywny omawiają swe spostrzeżenia. Zarządzanie przez cele, które stosujemy w realizacji projektów i ocenie pracy członków zespołu, potęguje życzliwe i doradcze podejście opiekunów,                   a w stażyście wyzwala poczucie odpowiedzialności za rozwój osobisty. Nasi konsultanci (mentorzy, trenerzy) to nie tylko doświadczeni uczestnicy gry rynkowej, ale równocześnie nauczyciele akademiccy o wysokich umiejętnościach interpersonalnych i podejściu pedagogicznym.



Zapraszamy do współpracy:

Danuta Majsak
Konsultant Komunikacji Marketingowej i Wizerunkowej.
Opiekun praktyk. Współtwórca projektu HP- School Bus
Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego i wieloletni praktyk rynkowy.
d_majsak@hprofit.pl

Holding Profit
Agencja Public Relations
Kraków - Staszica 7/5
012 266 31 63; 294 92 93

 

 
Żagiel - praktyka w pionie sprzedaży
9.11.2009

Praktykant w Pionie Sprzedaży

Nr ref.: Praktykant/Kraków
Miejscowość: Kraków
Termin: od zaraz
Czas trwania: min. 1 miesiąc (2-3 miesiące)
Rodzaj: bezpłatne

Do zadań praktykanta należeć będzie:
•    wsparcie przy prowadzeniu biura,
•    pomoc w koordynowaniu obiegiem informacji i dokumentów,
•    obsługa korespondencji,
•    wprowadzanie danych do komputera,
•    kompletowanie i archiwizacja  dokumentacji.

Wymagania:
•    dokładność, skrupulatność,
•    dobra organizacja pracy,
•    motywacja do uczenia się i rozwoju,
•    znajomość programów komputerowych MS Office, środowiska Windows.
Oferujemy:
•    praktykę bezpłatną w zespole profesjonalistów,
•    możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku,
•    realizację planu praktyki uwzględniającego ambitne zadania,
•    bardzo dobrą atmosferę pracy.

Wejdź na www.zagiel.com.pl. Pobierz formularz aplikacyjny i wyślij go razem z CV na adres: praktyki@zagiel.com.pl. Prosimy o podanie symbolu referencyjnego w temacie maila.

"Studenckie Aleje" - portal społecznościowy
5.11.2009

"Studenckie Aleje" to portal społecznościowy, zrzeszający studentów z całej Polski. Portal umożliwia studentom: tworzenie profili, zrzeszanie w grupy uczelniane i poza uczelniane, wymianę materiałów egzaminacyjnych oraz dodawanie i przeglądanie ogłoszeń w działach praca, nieruchomości, usługi i produkty.
W związku z dynamicznym rozwojem portalu, poszukujemy praktykantów.

Obowiązki:

  • wsparcie przy planowaniu i realizacji lokalnych kampanii marketingowych
  • współuczestniczenie w realizowanych projektach
  • udział w akcjach promocyjnych
  • współpraca z opiekunem praktyki

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • indywidualnie dostosowany grafik odbywania praktyk
  • referencje po zakończeniu praktyk
  • praktyki są bezpłatne

Wymagania:

  • studenci 1-3 roku studiów
  • wykazywanie inicjatywy w działaniach
  • komunikatywność
  • dobra organizacja pracy
  • kreatywność
  • mile widziana znajomość portalu

CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:
karolina.zimny@studenckiealeje.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Program międzynarodowych praktyk
4.11.2009
READY TO TAKE ON THE WORLD?
START TODAY BY TAKING PART IN OUR CASE STUDY
18th NOVEMBER 2009 from 1.30 pm to 5 pm


-  You are a 4th or 5th year student
-  You crave for an international career
-  You want to show your creativity, innovation, your ability to work
in a team
-  You want to learn from the best professionals on the market
Take part in the amazing event organized by L’OREAL POLSKA and create a new range of men’s products for one of our brands. Do well and win an INTERNATIONAL INTERNSHIP in Paris, Milan, Madrid London or Düsseldorf.

Register now by sending your CV to ddzisiewska@pl.loreal.com with “CASE STUDY” in the title.

Registration possible until 15/11
Case Study takes place in the Warsaw Headquarters on 18th November, at 1:30pm.

Only selected candidates will be invited to take part in the CASE STUDY