BIURO KARIER I WSPÓŁPRACY Z ABSOLWENTAMI

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

Staż – New Business Manager
22.02.2010


Miejsce pracy: Kraków
Jesteś młody, przebojowy, pełen pomysłów? Chcesz się uczyć? Masz zapał do pracy i pasjonuje Cię Internet? To ogłoszenie jest dla Ciebie.
Poszukujemy osoby, która odbędzie 2-miesięczny staż na stanowisku New Business Managera.
Do obowiązków stażysty należeć będzie:
•    asystowanie w procesie pozyskiwania klientów,
•    samodzielne pozyskiwanie klientów i projektów z zakresu www i reklamy internetowej,
•    nawiązywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami agencji,
•    rozpoznanie rynku oraz zbieranie bazy potencjalnych klientów, obsługa systemu CRM,  
•    spotkania, rozmowy i negocjacje w asyście project managerów.
Wymagania względem kandydatów:
•    Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
•    Kreatywność
•    Otwartość, zapał, zacięcie handlowe
•    Chęć nauki - nie wymagamy doświadczenia, ale jest ono mile widziane
•    Dobra znajomość MS Office, w szczególności Power Point, Excel, Word
•    Mile widziane zainteresowanie szeroko pojętą branża interaktywną i wiedza na temat e-marketingu
•    IV-V rok studiów lub ukończone studia
Oferujemy:
•    2-miesięczny staż w pełnym lub ograniczonym zakresie godzin
•    Możliwość zatrudnienia po okresie stażu
•    Szkolenia, dużą dawkę wiedzy e-marketingowej
•    Możliwość zdobycia doświadczenia i poznania pracy agencji interaktywnej

CV oraz list motywacyjny (tak, czytamy listy motywacyjne, więc napisz go rzetelnie) prosimy przesyłać mailem na adres: praca@apeiro.pl w temacie proszę wpisać "staż-NBM".
Prosimy o dopisanie do każdej aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)".


W razie pytań pozostaję do dyspozycji
Katarzyna Mitas
PR manager
k.mitas@apeiro.pl
tel. 0692 262 991

Praktyka studencka
11.02.2010
Praktyka studencka
od lutego 2010 r. (1- miesięczna lub dłużej),

w:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Adres: ul. Wielicka 72B
Departament Funduszy Europejskich
zespół: ds. Wyboru Projektów


Profil kandydata:

•    student – kierunki związane z integracją europejską, administracją publiczną, ekonomią,
•    umiejętności: obsługa komputera (MS Office), obsługa urządzeń biurowych;

Program praktyki:

Praca przy obsłudze funduszy pomocowych z Unii Europejskiej. Wsparcie pracowników merytorycznych w bieżących pracach związanych z obsługą procesu wyboru projektów do dofinansowania w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, w szczególności w zakresie:
•    przygotowywania materiałów związanych z oceną projektów,
•    tworzenia baz danych,  
•    przygotowywania materiałów szkoleniowych,
•    obsługi technicznej i logistycznej zadań znajdujących się w kompetencjach Zespołu
ds. Wyboru Projektów.


Praktykant otrzyma zaświadczenie o odbyciu praktyki.

 Podania oraz CV prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: Paulina.Zurowska@umwm.pl do dnia 15.02.2010 r., zastrzegam kontakt wyłącznie z wybraną osobą.


Bezpłatna praktyka
5.02.2010
Firma Why Not USA zajmująca się edukacją i pracą za granicą poszukuje studentów chętnych do odbycia bezpłatnej praktyki
w biurze w Krakowie. Elastyczne dni i godziny praktyk dostosowane do planu zajęć studentów.
Wymagania:
-  język angielski (im wyższy poziom tym ciekawszy plan praktyk i szerszy zakres obowiązków)
-  komunikatywność, chęć pracy ze studentami
-  doświadczenie w wyjazdach zagranicznych (cele edukacyjne lub zarobkowe) mile widziane
-  dodatkowo (lecz niekoniecznie) umiejętności związane z marketingiem w internecie
Dla najlepszych praktykantów możliwość odbycia płatnego stażu!
CV i list motywacyjny prosimy wysyłać na adres: krakow@whynotusa.pl
W celu zasięgnięcia szerszej informacji prosimy o kontakt z biurem osobiście lub pod numerem telefonu 012 617-43-36.

Zapraszamy STUDENTÓW do udziału w Programie AVIVA YOUNG
19.01.2010
Aviva należy do pierwszej piątki instytucji ubezpieczeniowych na świecie i cieszy się zaufaniem 50 milionów Klientów w 27 krajach, w tym ponad 3 milionów Polaków. Aviva poszukuje osób o rozmaitych uzdolnieniach i pasjach. Wierzymy, że wszechstronność jest kluczem do sukcesu. Dołącz do nas, dołącz do Avivy. Program Aviva Young.  
Zapraszamy STUDENTÓW do udziału w Programie AVIVA YOUNG


Podczas Programu będziesz:
-Umawiał spotkania z Klientami
-Brał udział w spotkaniach handlowych
-Brał udział w spotkaniach rekrutacyjnych
-Brał udział w akcjach marketingowych Struktury Sprzedaży
-Wykonywał prace administracyjne zależne od potrzeb Struktury Sprzedaży

Oferujemy Ci:
-Możliwość nawiązania stałej współpracy po zakończeniu programu
-Dla najlepszych - możliwość rozpoczęcia kariery menedżerskiej w strukturach sprzedaży Avivy
-Zdobycie doświadczenia w renomowanej międzynarodowej instytucji finansowej
-Szeroki pakiet szkoleń
-Możliwość osiągania wynagrodzenia uzależnionego od wyników
-Umowę zlecenie na czas trwania programu

Jeśli:
-Chcesz się rozwijać w sprzedaży
-Jesteś studentem ostatnich lat studiów
-Nie ukończyłeś 26 roku życia
-Cechuje Cię komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-Jesteś ambitny i samodzielny
-Lubisz wyzwania

Aplikuj już dziś!
Więcej informacji o Programie znajdziesz na naszej stronie internetowej www.aviva.pl w zakładce Kariera w sprzedaży - Program Aviva Young. 


PRAKTYKA STUDENCKA w zakresie dziennikarstwa
21.12.2009
Zdobądź cenne doświadczenie zawodowe!


2-4 tygodniowa praktyka studencka dla studentów dziennikarstwa/polonistyki lub dla studentów innych kierunków, posiadających doświadczenie dziennikarskie

Oferta: praktyka studencka – elastyczny czas pracy

Termin rozpoczęcia: od zaraz

Zakres obowiązków: praca dziennikarska - wywiady

Wymagania: komunikatywność, umiejętność redagowania ciekawych tekstów


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres mailowy:
biuro@kontakt-international.pl
z dopiskiem: PRAKTYKA DZIENNIKARSTWO

HP- SCHOOL BUS- INKUBATOR SPECJALISTÓW MARKETINGU
10.11.2009
Szanowni Państwo,

w imieniu Zarządu „Holdnigu Profit” chciałabym zaprosić Studentów i Absolwentów uczelni wyższych, wiążących swoją przyszłość z dyscyplinami marketingowymi (badania rynku, reklama, PR), do nowoczesnego projektu HP- SCHOOL BUS- INKUBATORA SPECJALISTÓW MARKETINGU, prowadzonego w trzech formułach:

1.    PRAKTYK PODSTAWOWYCH
2.    PRAKTYK ZAAWANSOWANYCH
3.    STAŻY APLIKANCKICH.


OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA

•    CELEM PROJEKTU HP-SCHOOL BUS jest rozwinięcie umiejętności zawodowych; sprawności zarządzania i współpracy w zespole projektowym; odkrycie i wykorzystanie swoich zasobów osobowych, w odniesieniu do realizacji projektów marketingowych w zakresie: badań rynku, reklamy i PR.
Ambicją przedsięwzięcia jest przygotowanie młodych adeptów do pełnienia funkcji specjalistów marketingu, brand menadżerów, projekt menadżerów, a najzdolniejszych – do pełnienia funkcji szefów zespołów marketingowych, w taki sposób, aby osiągnęli szczyty karier w tych dziedzinach.

•    Holding Profit jest organizacją uczącą się, świadczącą usługi intelektualne, która łączy w sobie dwie podstawowe aktywności, niezbędne do nauki praktycznego wykonywania tych funkcji: badań marketingowych (marketingu-mix i marketingu strategicznego) oraz komunikacji marketingowej i wizerunkowej (reklama klasyczna i alternatywna, PR,  brand building). Oprócz tego, konsultanci Holdingu zajmują się doradztwem wizerunkowym dla firm i osób.

•    Projekt HP-SCHOOL BUS ma trzy etapy wtajemniczenia zawodowego,  odpowiadające kolejnym, praktycznym krokom rozwoju aplikantów.






I.    ETAP PIERWSZY: PRAKTYKA PODSTAWOWA
 
Jest to etap, w którym absolwenci i studenci stawiają pierwsze praktyczne kroki w dyscyplinach marketingowych. Ich status to pozycja młodszych asystentów włączanych aktywnie w pracę zespołów. Powierza im się wpierw zadania proste, potem bardziej skomplikowane, zawsze poprzedzone i na bieżąco uzupełniane szkoleniami celowymi. Praktyka trwa miesiąc i jest bezpłatna. Przebieg prac notujemy w specjalnej kartotece, z której zapisy znajdują następnie odzwierciedlenie w certyfikacie kończącym praktykę. Jeśli student/ absolwent wykazuje rzeczywiste zainteresowanie badaniami, komunikacją marketingową oraz ma do ich realizacji talent i predyspozycje, jego współpraca z firmą może być kontynuowana w postaci praktyki zaawansowanej – płatnej.

II.    ETAP DRUGI: PRAKTYKA ZAAWANSOWANA.

Celem drugiego poziomu inkubatora marketingowego jest szersze i pogłębione  przygotowanie studentów w zakresie realizowania projektów badawczych lub/i z zakresu komunikacji marketingowej. Adept ma status pełnoprawnego, choć „najmłodszego” członka zespołu. Powierza mu się zadania o pewnym poziomie samodzielności pod opieką szefa zespołu i szefa praktyk. Praktyka  zaawansowana to udział w minimum dwóch projektach marketingowych, co może trwać od trzech do sześciu miesięcy. Praktyka jest płatna i kończy się stosownym certyfikatem. Od decyzji menadżera zespołu oraz opiekuna praktyk zależy,  czy zaoferujemy adeptowi tzw. staż aplikancki, czyli możliwość przejścia do trzeciego, najbardziej zaawansowanego poziomu Inkubatora.

III.    ETAP TRZECI: STAŻ APLIKANCKI

•    Do odbycia stażu zapraszamy kandydatów, którzy hołdują kulturze zdobywania wiedzy: twórczych, ambitnych, odpowiedzialnych. Niekoniecznie są to byli praktykanci Holdingu. Zainteresowanym „z zewnątrz” również dajemy taką możliwość. Staż jest odpłatną formą zatrudnienia.
•    Kandydatów włączamy do zespołu, wpierw jako obserwatorów, następnie współrealizatorów projektów – na stanowisku asystentów projekt menadżera i w ostatnim etapie: samodzielnie prowadzących projekt. W związku z tym, staż podzielony jest na trzy moduły. Przechodzenie z modułu do modułu jest awansem popartym odpowiednią oceną tzw. bodźców rozwojowych stażysty, znajdującą odbicie w uzupełnianym cyklicznie kwestionariuszu oceny  i wynagrodzeniu. Staż trwa około roku. Na zakończenie stażysta otrzymuje rozbudowany certyfikat, składający się z charakterystyki ścieżki rozwoju, opinii zarządu o postępach aplikanta, a w przypadku znakomitych rezultatów – osobistej rekomendacji przyszłemu pracodawcy, dokonywanej przez konsultanta – bezpośredniego opiekuna stażysty. System ocen, dostosowany jest do psychospołecznego poziomu rozwoju młodych ludzi, w wieku 22-29 lat. Ocena, którą proponujemy to ocena rozwojowa. Ma ona na celu jedynie wskazanie możliwości i dalsze rozwijanie potencjału aplikanta.

•    Opiekę nad stażystą sprawuje konsultant i projekt menadżer. Opieka jest formą coachingu, a staż nazywa się aplikanckim ponieważ młody adept marketingu jest asystentem menadżera, towarzyszącym mu we wszystkich jego zadaniach, potem zaś – samodzielnie z nim współpracującym.

•    Konsultant to osoba kierująca i wspierająca proces uczenia się i rozwoju stażysty. Relacje między nimi oparte są o nieustanną komunikację i współpracę. Jeśli tę formę stażu odnosić do coachingu, to jest to coaching aktywny. Konsultant (trener – projekt menadżer) i stażysta (podopieczny – aplikant) obserwują się wzajemnie podczas pracy,  a następnie, w sposób konstruktywny omawiają swe spostrzeżenia. Zarządzanie przez cele, które stosujemy w realizacji projektów i ocenie pracy członków zespołu, potęguje życzliwe i doradcze podejście opiekunów,                   a w stażyście wyzwala poczucie odpowiedzialności za rozwój osobisty. Nasi konsultanci (mentorzy, trenerzy) to nie tylko doświadczeni uczestnicy gry rynkowej, ale równocześnie nauczyciele akademiccy o wysokich umiejętnościach interpersonalnych i podejściu pedagogicznym.



Zapraszamy do współpracy:

Danuta Majsak
Konsultant Komunikacji Marketingowej i Wizerunkowej.
Opiekun praktyk. Współtwórca projektu HP- School Bus
Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego i wieloletni praktyk rynkowy.
d_majsak@hprofit.pl

Holding Profit
Agencja Public Relations
Kraków - Staszica 7/5
012 266 31 63; 294 92 93