Firma Art-Vida specjalizuje się w niezależnym doradztwie w obszarze nieruchomości zagranicznych - łącząc rolę agencji oraz kancelarii prawnej.
Z uwagi na dynamiczny rozwój naszej firmy oraz realizację nowych, ambitnych projektów, zwracamy się z propozycją współpracy w zakresie praktyk studenckich. Poszukujemy około 20 studentów na praktyki łączące bogatą ścieżkę obserwacyjno-warsztatową.
profil prawno-tłumaczeniowy: Praktyki dla studentów kierunków prawniczych, filologii hiszpańskiej oraz tłumaczeń specjalistycznych. Praktykanci będą wspierać nasz zespół w przygotowaniu dokumentacji prawnej oraz tłumaczeniu umów i materiałów marketingowych.
profil marketingu i PR: Praktyki skierowane do studentów marketingu, PR, zarządzania oraz studiów związanych z mediami społecznościowymi. Praktykanci będą zaangażowani w rozwój strategii marketingowej, kampanii reklamowych oraz komunikacji z klientami.
profil contentu: Praktyki dedykowane studentom dziennikarstwa, komunikacji społecznej oraz kierunków kreatywnych. Praktykanci będą pracować nad tworzeniem treści edukacyjnych, artykułów oraz materiałów promocyjnych, które będą publikowane na naszych platformach oraz w mediach społecznościowych.
profil zagraniczny: Praktyki skierowane do studentów specjalizujących się w kulturze, języku oraz realiach poszczególnych krajów. Szukamy studentów takich kierunków jak:
Filologia hiszpańska, włoska, francuska, niemiecka, portugalska, oraz innych języków europejskich
Studia iberyjskie i iberoamerykańskie
Studia nad kulturą europejską i międzynarodową
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Międzynarodowe stosunki kulturalne
Europeistyka
Praktyki są bezpłatne, jednak zapewniamy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku oraz bliską współpracę z ekspertami w branży.
Proszę o przesłanie aplikacji (CV oraz krótkiego listu motywacyjnego) do dnia 20 września 2024 roku na adres: kontakt@art-vida.com
Strona www: https://www.art-vida.com/
Z poważaniem,
Anna Milewska właścicielka firmy Art-Vida
Drodzy Studentki/Studentki!
W imieniu Agencji Marketingowej Invette informujemy o możliwości realizacji praktyk w dziale SEO, dla wszystkich, którzy chcieliby zdobyć doświadczenie
zawodowe oraz rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego, technicznego SEO i tworzenia Contentu.
Praktyki są realizowane w formie bezpłatnej.
Istnieje możliwość zawarcia umowy o praktyki bezpośrednio z firmą, lub na podstawie skierowania z uczelni.
Preferowana ilość godzin to 120 h, tak, żeby praktykanci mogli zapoznać się z ważnymi zagadnieniami i zadaniami realizowanymi w ramach programu praktyk.
Zazwyczaj zgłaszali się do firmy studenci z kierunków Architektura Informacji oraz Dziennikarstwo, ale Agencja jest otwarta również na inne obszary, które mogłyby pasować do charakteru naszej działalności.
W razie pytań, studenci mogą kontaktować się bezpośrednio z Panią Alicją Furman.
Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy IV
Projekt współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Okres realizacji projektu:
I ETAP: 01.04.2022r. – 31.03.2023 r.
II ETAP: 01.04.2023 – 31.03.2024 r.
III ETAP: 01.04.2024 – 31.03.2025 r.
Osoby kontaktowe:
Jagoda Szybiak (jagoda.szybiak@firr.org.pl kom. 607 498 230)
Czemu służy projekt?
- zapewnieniu kompleksowego wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami, mającego na celu ich skuteczne wejście na rynek pracy,
- udostępnieniu grupowych i indywidualnych zajęć, rozwijających kompetencje zawodowe i społeczne, w tym szkoleń zawodowych z rynku komercyjnego,
- zdobyciu doświadczenia w miejscu pracy dzięki trzymiesięcznemu, płatnemu stażowi.
Z czego możesz skorzystać:
- z indywidualnego wsparcia coacha, pomagającego ukierunkować i zoptymalizować wysiłki, zmierzające do znalezienia i podjęcia pracy,
- z indywidualnych i grupowych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego, prawa dot. niepełnosprawności, pracy, możliwości uzyskania dofinansowania do wynagrodzenia i innych,
- z warsztatów umiejętności miękkich i twardych,
- z pomocy asystenta wspierającego podczas uczestnictwa w Projekcie,
- ze specjalistycznych kursów zawodowych z otwartego rynku (komercyjnych), dopasowanych do indywidualnych potrzeb (część uczestników),
- z płatnego stażu (część uczestników).
Jakie są warunki uczestnictwa:
- motywacja do nauki i znalezienia w przyszłości ciekawej pracy,
- brak zatrudnienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej – w dniu przystąpienia do Projektu,
- wiek aktywności zawodowej,
- posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności,
- przejście procesu rekrutacji do Projektu,
- pierwszeństwo w kwalifikacji do Projektu będą miały osoby, które w ciągu maksymalnie 12 miesięcy od przystąpienia do Projektu kończą naukę lub w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed przystąpieniem do Projektu ją zakończyły.
Więcej informacji:
Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego
ul. Świętokrzyska 14
30-015 Kraków
tel. (12) 444 73 49
Zgłoszenia
Projekt realizowany jest przez krakowskie i warszawskie biuro Fundacji.
Aby wziąć udział w projekcie prosimy przesyłać swoje zgłoszenia razem z CV na adres:
Osoby z terenu województwa małopolskiego:
Jagoda Szybiak
jagoda.szybiak@firr.org.pl
tel. 607 498 230
Osoby z terenu województwa mazowieckiego:
Oddział w Warszawie
warszawa@firr.org.pl
staz.warszawa@firr.org.pl
Tel: 22 400 50 73
Daria Jaszczak tel. 512 372 957
Krzysztof Sałuda tel. 663 883 336
TWÓRZ Z NAMI HISTORIĘ!
W PMI zdecydowaliśmy się zrobić coś niesamowitego. Całkowicie zmieniamy naszą działalność i budujemy naszą przyszłość na jednym jasnym celu – budowanie przyszłości bez dymu tytoniowego.
Ogromna zmiana wiąże się z ogromną szansą. Tak więc, gdziekolwiek do nas dołączysz, będziesz cieszyć się swobodą marzeń i dostarczaniem lepszych, jaśniejszych rozwiązań oraz przestrzenią, aby rozwijać swoją karierę w nieskończenie różnych kierunkach.
DOŁĄCZ DO NAS!
KOGO SZUKAMY?
• Jesteś studentem ostatnich lat studiów lub od Twojej obrony nie upłynęło więcej niż 12 miesięcy (preferowane kierunki związane z BHP, inżynieria bezpieczeństwa, inżynieria i ochrona środowiska)
• Możesz przeznaczyć na staż minimum 30 godzin tygodniowo
• Masz znajomość pakietu MS Office (w tym Excela)
• Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu analizy danych
• Bardzo dobrze znasz język angielski (minimum poziom B2)
• Jesteś osobą zaangażowaną i zorientowaną na cel
• Potrafisz komunikować się i współpracować z różnymi osobami
• Myślisz nieszablonowo, kreatywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów i usprawniania procesów
• Posiadasz certyfikat audytora wewnętrznego ISO 14001 / 45001 (mile widziane)
CO CI OFERUJEMY:
• Umowę zlecenie na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 12 miesięcy
• Wynagrodzenie zależne od przepracowanych godzin, ze stawką nie mniejszą niż 30 zł/h brutto
• Karta Multisport Plus oraz dofinansowanie do stołówki (250zł/miesięcznie)
• Dostęp do wewnętrznych platform szkoleniowych, w tym do platformy do nauki języków obcych
• Możliwość wprowadzania własnych pomysłów i rozwiązań - liczymy na to! 😊
• Elastyczny czas pracy, który pogodzisz ze studiami lub innymi obowiązkami
• Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i uczenia się od najlepszych
• Bezpłatny parking rowerowy i samochodowy
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
• Wsparciem specjalistów BHP i OŚ we wdrażaniu standardów BHP w naszej fabryce
• Przeprowadzaniem analiz danych i wprowadzaniem wyników prac badawczych w zakresie rozwoju metod szkoleń, BHP, ochrony środowiska
• Przeprowadzaniem testów i kwalifikacji infrastruktury BHP i środków ochrony indywidualnej
• Pomocą w przygotowaniu do audytu certyfikującego ISO 14001 i 45001
• Samodzielnym prowadzeniem projektów w obrębie usprawniania procesów
Aplikuj do 18 lipca 2024 r.
Każda osoba, która prześle aplikację, otrzyma informację o jej statusie.
Link do ogłoszenia oraz aplikacji to: Staż w dziale BHP | PMI - Philip Morris International.
zapraszamy do odbycia stażu w LSW!
Opis zadań
Warunki zatrudnienia / Firma oferuje
Forma składania aplikacji
CV prosimy wysyłać na adres: aleksandra@villa.org.pl
Przyjmowanie zgłoszeń w terminach:
20.06.2024 – 27.06.2024
Miejsce pracy
Kraków